Skip to main content

Hallo, ik ga straks meer dan €90 betalen voor mijn KPN all-in-one abonnement. Dat lijkt me rijkelijk veel. Als ik de tarieven van andere aanbieders zie voor vergelijkbare abonnementen schrik ik. Die zitten €30 onder de prijs van KPN. Ik overweeg serieus te veranderen en neem voor lief dat ik een ander mailadres moet nemen. €30 per maand minder betalen scheelt me jaarlijks €360. Dat is een aardig bedrag. Ben benieuwd naar jullie reactie.

Groet,

Martin

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Bruggen 

Euh, welk abonnementsvorm heb je nu? En welke opties/pakketten heb je erbij?

Videoland, Pluspakket, Fox Sports en/of andere pakketten. Betaal je Netflix (indien je dat hebt) via de factuur van KPN?

Zitten in die € 90 die je noemt ook gesprekskosten vaste telefoon? Belonbeperkt?

Vooral inhoud versus prijs vergelijken natuurlijk. De basisabonnementen van bv Ziggo en KPN schelen maar een paar euro en geen € 30. Waarbij Ziggo ietsje duurder is naar mijn mening.


Alles in 1 Premium.


@Bruggen

Aha, zitten in dat abonnement niet te veel zaken die je niet gebruikt?

Inbegrepen is namelijk onderstaande. Tussen haakjes losse prijzen. Maar bij jouw abo zit dat er bij in.

  • Opnemenmogelijkheid (4,99)
  • Fox Sports (6 kanalen) (12,99)
  • Pluspakket (9,99) (zenderovericht; heeft ook on demand aanbod)
  • Spotify Premium (ook voor ca 10 euro in dat abonnement, velen gebruiken het echter niet)
  • Belonbeperkt Altijd (marktwaarde 16,50; dan wel kosteloos bellen in NL en naar 83 landen met de vaste telefoon)

Dus misschien handig je abonnement te herzien?


Welkom op het forum, Bruggen! Het Alles-in-1 Premium abonnement is een van onze oudere abonnementen. Daar zitten veel extra opties bij inbegrepen, waardoor de prijs van dat abonnement ook hoger is. Omdat die opties inbegrepen zijn, kun je ze ook niet verwijderen. Peter geeft al een overzicht van welke opties dit zijn. Kijk even goed welke je daarvan ook echt gebruikt en zou willen houden. Als dat niet alles is, dan is overstappen naar een huidig Hussel abonnement met alleen de opties die je wél wilt, waarschijnlijk een stuk goedkoper.

Dit kun je doen via je MijnKPN. Mocht je er niet uitkomen dan kunnen wij je verder helpen. De snelste manieren daarin zijn bellen (0800-0402) of via deze pagina chatten. Als je liever via het forum geholpen wilt worden, dat kan ook. Vul in dat geval je forumprofiel in en geef aan wat je graag veranderd zou willen hebben. Of waar je meer informatie over wilt.