Skip to main content
Hoi Alex_P zou je dit ook voor mij willen uitzoeken? Ik heb hier namelijk ook wel oren naar 😀

mvg Juup



Admin: Eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie hier.

Goedemiddag @JpMom34, bedankt voor je bericht!



Niet Alex, maar ook ik kan het een en ander voor je uitzoeken! Het gaat er volgens mij om dat je jouw pakket wil wijzigen, indien er een beter aanbod is. Klopt dat?



Ik kan even kijken wat je nu afneemt en als jij dan wil aangeven wat je wil afnemen (kijk naar bijvoorbeeld extra zenderpakketten, vast telefoonnummer en opties zoals Spotify die eventueel verdwijnen). Dan kunnen we de balans opmaken 😉 Wil je hiervoor jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?
Done !
aanvulling: Het plus pakket wil ik graag behouden, vaste telefonie is geen must. De 4k ontvangers spreken mij ook wel aan maar dit hangt af van de kosten. Spotify premium family willen we graag erbij
Op dit moment betaal je €72,00 voor Alles-in-1 Standaard inclusief:

2 HD tv-ontvangers

Spotify Premium

Opnemen pakket

Vast nummer

Pluspakket (gratis via KPN Compleet)



Je hebt de keuze tussen Internet en TV en Internet en TV 4K. Hieronder uitgelegd wat je krijgt:

Internet en TV voor € 62,50 inclusief:

Snelheid tot 100Mbit/s

2 HD tv-ontvangers

Opnemen pakket

Pluspakket (gratis via KPN Compleet)

Wil je hier Spotify Family bij (á € 13,99), kom je uit op € 76,49. Je bent dan dus duurder uit dan nu, maar uiteindelijk goedkoper inclusief Spotify Family.

Een vast nummer kost je € 1,00 extra per maand.



Internet en TV 4K voor € 72,50 inclusief:

Snelheid tot 200Mbit/s

2 4K tv-ontvangers (of 1 4K en 1 HD, vanwege schaarste)

Opnemen pakket

Pluspakket (gratis via KPN Compleet)

Wil je hier Spotify Family bij (á € 13,99), kom je uit op € 86,49. Je bent dan ook net wat duurder uit met Spotify Family erbij.

Een vast nummer kost je € 1,00 extra per maand.



Mocht je hier nog meer vragen over hebben dan kan je ook altijd nog even met ons bellen via 0800-0402. Je kan het wijzigen via MijnKPN trouwens 😉
Oke bedankt voor het uitzoeken Susan!



Het enige wat ik niet via mijnkpn kan regelen is een korting voor 6 maanden zoals de aanbieding geldt voor nieuwe klanten. Kan ik daar ook gebruik van maken als trouwe klant :D

Als dat zo is ga ik zoals het er nu uitziet voor optie 2 zonder vaste telefonie.
@JpMom34, de 6 maanden korting geldt inderdaad alleen voor nieuwe klanten dus dat kan ik niet voor je regelen. Wél kan je kosteloos upgraden qua lijntype, waardoor je 200Mbit/s kan halen. Hiervoor is wel een monteur nodig (ook als je voor Internet en TV kiest), om het in orde te maken. Om dat direct te regelen kan je het beste even bellen, dan kunnen ze ook kijken of er nog een kleine korting mogelijk is of niet! 😉

Reageer