Skip to main content

Bij ons huis naast staat een groot gebouw van de KPN, hier komt het internet binnen en werken tegenwoordig bijna geen mensen meer. Wel zitten er nog 2 grote parkeerplaatsen bij, waarvan één naast ons huis staat. Deze wordt de laatste maanden gebruikt voor bouwketen, maar als de verbouwing klaar is zal deze misschien weer ongebruikt blijven. Wij hebben erg veel interesse in de overname van deze grond. Ik zou hierover dus graag in contact komen met iemand. 

Met vriendelijke groet Rianne

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Opvallend (?) :

https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/verlaten-afgesloten-parkeerplaats-518543


Ja grappig @KeesYagi mijn vriend had ongeveer op het zelfde moment het zelfde idee😅


Hi @Rianne.  en welkom op het KPN Forum! Twee zielen, 1 gedachte lees ik :wink: . Jouw vriend heeft een tip gekregen, zijn jullie daarmee verder gekomen? Zo niet, dan wil ik wel voor jullie op onderzoek uit gaan. Geef je in je profiel aan om welke KPN vestiging het gaat (adresgegevens, postcode en huisnummer)? Graag ook een seintje hier, zodat ik weet dat je deze gegevens ingevuld hebt, dan kijk ik hoe ik jullie verder kan helpen.


Hoi @Shyrin_  Dank voor je reactie! Zeg dat wel inderdaad, we hebben het er al maanden over dat we hier iets mee willen en toevallig dezelfde dag gaan we op dit forum een bericht plaatsen:sweat_smile::heart_eyes:
Echt super fijn dat je voor ons op onderzoek uit wilt gaan!! Ik heb mijn profiel aangevuld met de gegevens en ik ben benieuwd naar de uitkomst:smile:

groetjes:sunflower:


 Ik heb navraag voor je gedaan over dit pand en kreeg snel een terugkoppeling: verkoop van de parkeerplaats zal de komende jaren nog niet mogelijk zijn omdat het pand zelf nog niet verkocht is (de verwachting is, dat dit ook nog een paar jaar kan duren). Jouw contactgegevens heb ik doorgegeven aan het team wat hierover gaat. Zij nemen op termijn contact met jou op om de mogelijkheden te bespreken. Helaas geen tijdelijk parkje op korte termijn, maar wie weet wat er in de toekomst nog mogelijk is! :fingers_crossed_tone5::four_leaf_clover:


Beste @Shyrin_ , heel erg bedankt voor het navragen! Ik zou heel graag op korte termijn al wel met dit team in contact komen, we kunnen wellicht ook meedenken, bijvoorbeeld over een tijdelijke invulling tot aan de verkoop.

:four_leaf_clover: