Skip to main content

Ik ben pas klant geworden doch er is mij geen tv aangeboden. Hoe kan  dat? Die had (kan ik nog steeds) ik goed kunnen gebruiken .

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @YvonneHartemink 

De tv is één van de welkomstgeschenken, wellicht heb jij voor de SuperWiFi's of 6 maanden korting gekozen. Het is of-of en dus niet en-en.


OK, prijsafspraken maken mag niet maar wat mij betreft worden over dit soort cadeautjes wel een keertje een afspraak gemaakt. Gewoon niet doen! Dan zijn we eindelijk van dat gejank af.

 


Ik he  die keuze helemaal NIET voorgelegd gekregen.  Er is NIETS MAAR DAN OOK NIETS VAN EEN TV GENOEMD.  IK HEB OOK GEEN KORTING MAAR GA FEWOON 68 EURO PER MAAND BETALEN. 

U MAG MIJ BEST DIE GRATIS TV TOEDOEN.

ALVAST DANK.

 


@YvonneHartemink Als de 1e aanvraag nog geannuleerd kan worden ( 14 dagen ) kunt u hier een nieuw abonnement samenstellen incl. gratis TV. Internet, TV, Mobiel en Entertainment | KPN | KPN

 


Goedenavond @YvonneHartemink, de actie met de tv loopt sinds 17 mei 2021. Heb je voor die datum een bestelling gedaan dan heb je het op dat moment geldende actieaanbod waar je gebruik van maakt.