Skip to main content

Hoi,

na de update van vorige week heb ik wel eens geen verbinding gehad. Aantal keren opnieuw verbinding moeten maken. maar zopas toen ik de pc aanzette, vroeg hij opeens om mijn WPA. Ingevuld, maar hij geeft aan dat het fout is. En het is niet fout. Ik heb het in mijn docs gezet, en van daaruit gekopieerd. Ook gecontroleerd uiteraard met de achterkant modem. En tussendoor zegt hij ook nog dat geen verbinding met het netwerk kan maken. De gewone dingen gedaan, modem uit en aan, niets. Door jullie modem aan en weer uit, niets. Ik heb er nu een vaste draad tussenzitten.

Iemand die dit herkent, dat opeens de WPA niet geaccepteerd wordt? En een oplossing heeft?

Groetjes Geraldine

Log in op jouw Experia/KPN Box en zet bij de wifi instellingen de beveiliging terug van WPA2/WPA3 naar WPA2. Kan je daarna die PC wel weer verbinden met de wifi?


Hoi wjb,

stond idd op wpa2/3, teruggezet en internet!

Dank je wel hoor, heel blij mee! (duh)

Groetjes en prettig weekend!


Zou je mij een plezier willen doen en ook eens willen kijken of met de instellingen als onderstaand jouw laptop nog met wifi kan verbinden.

PMF staat hierbij dus op optioneel.

Als dat ook werkt laat hem daar dan op staan en anders kan je de beveiliging altijd weer op WPA2-Personal zetten.


Hoi wjb,

ik heb geen laptop, alleen pc. Werkt dat ook?

Ik ga vanavond even kijken dan. Nu eerst naar buiten met dit mooie weer!

Groetjes Geraldine


Als je vanavond even zou willen kijken zou ik dat fijn vinden.


Hoi wjb,

Heb de instellingen veranderd, internetverbinding is goed. Dan laat ik hem daar op staan.

Prettig weekend!

Geraldine

 


Hoi Geraldine en WJB. Mag ik jullie bedanken voor het testen en het delen van de uitkomsten! Dat is enorm waardevol, ook voor toekomstige meelezers. Ik ben blij dat alles weer werkt @gslijkoort en post in de toekomst gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen@


Reageer