Skip to main content
Beantwoord

Per ongeluk 2x prepaid bundel opgewaarderd

  • January 25, 2020
  • 2 reacties
  • 101 keer bekeken

Ik heb per ongelukĀ  2x een prepaid bundel van 1gb opgewaarderd 1x met beltegoed en 1x via de bank blijf er nou een staat tot volgende maand groeten Freek

Beste antwoord door Noordzee

Ga er maar vanuit dat ze beide actief zijn geworden. Het is niet zo dat er eentje nu een maand in de wacht komt te staan en dat die dan over een maand actief wordt.Ā 

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 26, 2020

Ga er maar vanuit dat ze beide actief zijn geworden. Het is niet zo dat er eentje nu een maand in de wacht komt te staan en dat die dan over een maand actief wordt.Ā 

Ā 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 28, 2020

Hoi Freek, welkom! Bundels worden inderdaad tegelijk actief. Degene die als eerste actief werd zal als eerste aangesproken worden. Als deze op is wordt de tweede gepakt. Maar beide zijn wel tegelijk actief en verlopen beide na 31 dagen.Ā