Skip to main content
Beantwoord

Persoonlijk contact over een ongewone vraag

  • February 13, 2020
  • 4 reacties
  • 161 keer bekeken

Ik lijk van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Wil graag een persoon aan de andere kant vd mail of telefoon, maar dat lijkt niet mogelijk? Je kunt gratis (!) bellen, maar het enige wat er dan gebeurd, is dat je verwezen wordt naar de site, door een ingesproken stem nota bene.
Ik heb een vraag die niet bij de faq staat en wil die graag stellen aan iemand van kpn. Niet aan andere gebruikers van kpn. 

Beste antwoord door Joep1965

Hallo @Mkia dit is een openbaar forum waar iedereen zn zegje kan doen.  Als je dat niet wil kan je bellen of chatten. Als belt zeg dan tegen de computer; ik wil een medewerker spreken. Dan komt het allemaal goed.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 13, 2020

Hallo @Mkia dit is een openbaar forum waar iedereen zn zegje kan doen.  Als je dat niet wil kan je bellen of chatten. Als belt zeg dan tegen de computer; ik wil een medewerker spreken. Dan komt het allemaal goed.


  • February 13, 2020

En je kunt ook naar de lokale KPN-winkel gaan, dan heb je super persoonlijk contact.

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 16, 2020

Hi M, welkom op het forum. 

Ik heb een vraag die niet bij de faq staat en wil die graag stellen aan iemand van kpn. 

Daar ben ik dan. Wat is je vraag precies? Ik denk graag met je mee. :) 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 19, 2020

Mkia, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â