Skip to main content

Hallo,

iemand heeft lang geleden in een online stamboom mijn persoonsgegevens online gezet. Ik wil die nu laten verwijderen en heb dit aan de domeinhouder gevraagd. Zijn inmiddels overleden vrouw heeft dit echter gedaan en hij heeft zelf geen inloggegevens en geen  verstand van websites. De site wordt gehost bij kpn.

Wie kan mij uitleggen hoe en bij wie ik mijn gegevens uit de stamboom kan laten verwijderen?

Hallo @jolodilo ,

De domeinhouder kan vragen om nieuwe inloggegevens. Zodra hij die heeft, kan hij de persoonsgegevens verwijderen. 

En anders kan de domeinhouder zelf een verzoek doen bij de eigenaar van de website om de hele website te laten verwijderen, maar dat is wellicht niet gewenst? 

Verder host kpn geen websites (meer) dus bij KPN zit u op het verkeerde adres. 

Hallo @jolodilo ,

De domeinhouder kan vragen om nieuwe inloggegevens. Zodra hij die heeft, kan hij de persoonsgegevens verwijderen. 

En anders kan de domeinhouder zelf een verzoek doen bij de eigenaar van de website om de hele website te laten verwijderen, maar dat is wellicht niet gewenst? 

@jolodilo 

Is het al gelukt bij de eigenaar van de website? 

Nee nog niet, ik wacht tot vrijdag. Dan ga ik een abuse klacht indienen. Ik denk dat de beste man er niks van snapt.

Reageer