Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb sinds een paar dagen een Philips The One (58PUS8505) tv. Het lukt helaas niet deze met het Wifi te verbinden. Alle andere apparaten zoals computer, telefoon, tablet zijn wel gewoon verbonden. Het ligt niet aan de tv want als ik mijn telefoon als hotspot gebruik kan de tv wel op het Wifi. Maar ja dat is natuurlijk niet de bedoeling. De man die de tv installeerde zei dat ik een oud modem had, maar ik heb de Experia V10a nog helemaal niet zo lang, hooguit 4 maanden. Ik las op het forum dat iemand een soort gelijk probleem had en SSID instellingen had veranderd. Is dat inderdaad de oplossing? En zo ja hoe doe ik dat?

Laat maar, het probleem is nu opgelost. Iemand heeft in de router iets aangepast en nu werkt het.


Laat maar, het probleem is nu opgelost. Iemand heeft in de router iets aangepast en nu werkt het.

Hoi @Sasaki. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukte. Wij (moderators) hebben nog geen gegevens van jouw ontvangen en kunnen dit niet gedaan hebben, maar goed dat het nu werkt!


Dank voor je reactie. Ik bedoelde dat iemand (een familielid van mij) iets in het modem heeft gewijzigd toen hij hier op bezoek was. Dus het klopt dat jullie dit niet hebben gedaan. :relaxed:


Ah op die manier, haha. Dan had ik het verkeerd begrepen. :smile: