Skip to main content

Ik wil dat een programma de Root SpeedTouch 780 wl installeert

Hoi Mafocopi, welkom op het forum! Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Kun je daar iets meer over vertellen.?Je hebt dit apparaat in huis en wilt hem gaan gebruiken?


Je veux installer le routeur speedtouch 780wl J'aimerais avoir le programme d'installation  Sur l'ordinateur et merci.


Speedtouch 780 is heel antiek en wordt ook niet meer ondersteund. Kan dus niet meer gebruikt worden.

Heb je 'm nog in gebruik dan moet KPN je naar mijn mening een nieuwe modem/router toesturen.


Bedankt voor de toelichting! Dit modem is inderdaad al zodanig oud dat we die niet meer uitleveren en ondersteunen. Als je klant bij ons bent, vul dan even je gegevens verder in op deze link.  Je hebt al wat ingevuld, maar nog niet voldoende waarmee ik je kan opzoeken.

 

Edit: ik zie dat je meer dingen hebt ingevuld inmiddels, het 06-nummer is bij ons niet bekend, de adresgegevens zijn niet Nederlands. Dus ik ga er vanuit dat je geen klant bent bij ons. Helaas kunnen we je dan niet helpen met het vervangen van de Speedtouch


Beste @mafocopi, ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Laat je het nog weten als we iets voor je kunnen doen?


Je veux juste installer le périphérique Root 780wl sur mon ordinateur, et je n'ai pas trouvé le programme d'installation sur Internet, pas même la recherche dans Google.


Dank voor je reactie, mafocopi, nu begrijp ik wat je bedoelt. Helaas hebben wij dit programma ook niet.

 

Merci pour votre réponse, mafocopi, maintenant je comprends ce que vous voulez dire. Malheureusement, nous n'avons pas non plus ce programme.