Skip to main content

test op de site packetstats.com geeft aan dat ping niet stabiel is, normaal laag maar met hoge spikes.

De kpn wifi manager gaat alleen over snelheid, maar die is goed. Is het ook mogelijk om de ping stabiliteit te verbeteren?

De beste manier om de ping stabiliteit te verbeteren is door jouw apparaat bekabeld aan te sluiten, @schommelping.

Daarnaast is het ook goed om te controleren hoeveel moeite jouw apparaat heeft met het draaien van bepaalde programma's. Als jouw apparaat veel moeite heeft met het draaien van een programma, dan zal je zien dat de verbinding met het modem ook verandert en dus de ping omhoog schiet.


o.k., bedankt voor de tip, ik heb net een adapter besteld en ga morgen bekabeld proberen


Bekabeld is de ping stabiliteit niet verbeterd .

Ik begrijp niet wat bedoelt wordt met moeite met draaien van een programma, ik test de ping stabiliteit met packetstats.com zonder moeite, alleen de test geeft aan dat de stabiliteit slecht is.

 


Jammer dat een kabel niet voor verbetering zorgt. Maar heb je er eigenlijk last van? Of kom je dit alleen melden omdat packetstats.com aangeeft dat de ping niet stabiel is?


ik ben net overgestapt naar glasvezel en hoopte op een goede verbinding maar toen ik soms problemen kreeg ging ik wifi checken, de snelheid is erg goed, maar met verder zoeken kwam ik erachter dat de ping over een tijd van 5 minuten erg verandert, stabiliteit zeer slecht wordt aangegeven,  en dat is dan waarschijnlijk de reden van soms problemen..


Wat voor problemen ervaar je dan? Kan je daar iets meer over vertellen?


Reageer