Skip to main content
Vraag

Planning aanleg glasvezel: status op de bestelpagina is gewijzigd

• March 2, 2026
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

Reacher
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

Op https://www.kpn.com/glasvezelnetwerk#Postcodecheck stond tot recent bij ingeven van mijn postcode en huisnummer: ‘KPN maakt plannen om hier aan te leggen.’

Vandaag is die tekst weg bij mijn postcode.

Op kpn.com op bestelpagina bij ingeven zelfde postcode: ‘KPN maakt plannen voor de aanleg van glasvezel in xxxx.’  Kan ik iemand vragen om intern de planning te raadplegen?

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 2, 2026

Nee dat gaat helaas niet ​@Reacher . Er wordt buiten de al gedeelde informatie geen verdere informatie gedeeld. 

Reacher
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 2, 2026

Nee dat gaat helaas niet ​@Reacher . Er wordt buiten de al gedeelde informatie geen verdere informatie gedeeld. 

Waarom niet? 😇

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 2, 2026

Het is informatie waar de concurrentie ook in is geïnteresseerd.

Mensen gaan dan een bepaalde verwachting krijgen en als de planning dan verandert om wat voor rede dan ook zijn ze boos.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 4, 2026

Hoi ​@Reacher, bedankt voor jouw bericht :)

Op kpn.com op bestelpagina bij ingeven zelfde postcode: ‘KPN maakt plannen voor de aanleg van glasvezel in xxxx.’  Kan ik iemand vragen om intern de planning te raadplegen?

Zou ik heel graag voor je willen doen maar helaas heb ik hier geen zicht op. De aanleg van glasvezel wordt gedaan door KPN Netwerk en dat stukje staat weer los van KPN de provider. Voor wat meer (algemene) context als het gaat om de aanleg van glasvezel, kan ik je wel altijd nog aanraden om dit artikel eens door te nemen. En ik hoop natuurlijk oprecht dat er alsnog zo snel mogelijk glasvezel wordt aangelegd bij jou in de straat 🙏🏻