Skip to main content

Beste KPN,

Sinds maart dit jaar zijn we in Arnhem Klarendal komen wonen. Nu wordt onze wijk aangesloten op glasvezel en het lijkt erop dat de eerste graafwerkzaamheden en aanleg glasvezelkabel tot voordeur woning is afgerond. Al enige weken hebben wij de oranje glasvezelkabel voor onze voordeur uitsteken.

Volgens fourstack staat de upgrade naar glasvezel voor 22-04 gepland. Ik heb via de toestemmingscode op 03-04 toestemming gegeven. Daarvan heb ik nog geen bevestiging ontvangen. Ik heb op 06-04 een pre-order glasvezel bestelling geplaatst. Daarvan heb ik ook nog geen bevestiging ontvangen.

Graag hoor ik van jullie wanneer de volgende fase (aanleg glasvezel naar meterkast en afmonteren) is gepland. Is dat 22-04 zoals op fourstack staat aangegeven? Daarnaast ben ik ook benieuwd of de adressen die een pre-order hebben geplaatst in de planning voorrang krijgen ten aanzien van addressen die niet gereageerd hebben op de KPN aanbieding (geen pre-order en/of toestemmingscode hebben opgegeven).

Zoals je begrijp kan ik niet wachten op de aansluiting, zeker gezien mijn situatie en ik 90% vanuit thuis werk (zit in vitale sector). Graag verneem ik uw reactie die hopelijk wat meer duidelijkheid kan scheppen ten aanzien van de planning. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet, R.G. uit Arnhem

Hallo @robthg , de aanleg van glasvezel in de wijk/straat stond bij een familielid gepland 2e helft februari, er is nog geen spade in de grond gezet, dus neem die planning maar niet al te nauw, kan nog weken en zelfs maanden uitlopen.

 


Beste @robthg, welkom! Het klopt helemaal wat JanD zegt: het kan nog wel even gaan duren, helemaal nu met de hele Corona situatie. Ik durf dus niet te zeggen wanneer het gaat komen 😞. Je kunt je via de website van KPN NetwerkNL wel aanmelden voor de nieuwsbrief, als je dat nog niet gedaan had. Hopelijk is het alsnog snel geregeld!