Skip to main content

Al tientalle jaren heb ik een abonnementmvoor telefonie (vast en mobiel), tv en internet. In het gebied waar ik woon is glasvezel aangelegd vanuit een lokaal initiatief. De providers die daarbij aansloten hadden meer nadelen dan voordelen en achteraf was het netwerk ook storinggevoelig. Ik wilde wachten op KPN. 

Nu lees ik in de media, dat KPN alle koperleidingen wil gaan vervangen voor glasvezel. Jammer dat je dit als klant uit de media moet halen. Het zij zo. Communicatie is en blijft lastig. Ik ben wel benieuwd naar een planning van die vervanging. 

 Nu lees ik in de media, dat KPN alle koperleidingen wil gaan vervangen voor glasvezel. Jammer dat je dit als klant uit de media moet halen. 

Wat is hier jammer aan? Wat had u anders verwacht dan? Dat KPN u een brief zou sturen ofzo? Met wat voor informatie er in dan?

Bij u gaat KPN ook vast nog wel een keer glasvezel aanleggen. Als het zover is krijgt u daar post over.


Hallo @E.S.38522 via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/huisnummer de status van jouw aansluiting vragen en je tevens op een gratis nieuwsbrief abonneren, zodat je op de hoogte blijft van de ontwikkelingen in jouw wijk/straat/woning.

Succes.

 


JanD, bedankt voor de reactie. Huidige status de bevestiging van het aangelegde kopernetwerk. 

Tijdens telefonisch contact met KPN, twee jaar terug, werd aangegeven, dat er een verdeling was gemaakt voor Nederland en er een ander glasvezelnetwerk was aangelegd. Blijkbaar is die visie losgelaten, gezien de aankondiging dat al het kopernetwerk vervangen gaat worden. 

Ik heb mij ondertussen wel op de nieuwsbrief geabonneerd. 

M.vr.gr.

 


 Nu lees ik in de media, dat KPN alle koperleidingen wil gaan vervangen voor glasvezel. Jammer dat je dit als klant uit de media moet halen. 

Wat is hier jammer aan? Wat had u anders verwacht dan? Dat KPN u een brief zou sturen ofzo? Met wat voor informatie er in dan?

Bij u gaat KPN ook vast nog wel een keer glasvezel aanleggen. Als het zover is krijgt u daar post over.

Nick83,

Niet nodig om schamper en neerbuigend te doen. Als ik kijk naar de reclamefolders van KPN die binnen komen en de mails die verzonden worden, zou het niet vreemd zijn om ook hierover de klanten te berichten.


U doet net alsof u iets nieuws gehoord heeft in de media. Maar er is helemaal niets nieuws. KPN is gewoon overal glasvezel aan het aanleggen. En uiteraard is dat ter vervanging van koper. Niet voor de leuk als 2de netwerk erbij ofzo. Daar is KPN al vele jaren mee bezig en daar zal KPN ook de komende jaren mee doorgaan. Niets nieuws.

En een verdeling? Dat lijkt me onzin. Zoiets is er nooit geweest.