Skip to main content

Planningen worden niet gehaald voor aansluiting van glasvezel aansluiting, wanneer kan KPN dat wel. 

 

Eerst werdt afgegeven dat ik op 27 feb 2024 mijn glasvezel verbinding zou hebben. Dat is vervolgens geschoven naar datum 7 maart. Maar ja daar zijn we inmiddels ook al voorbij.

 

Als dit zo door gaat heb ik al spijt dat ik overstap ben gaan maken van vodafoneZiggo naar KPN.

Net gebeld alleen krijg je enkel te horen we gaan een "case” aanmaken.  Binnen 3 dagen hoort u wat van ons.

 

Ik  hoop nu toch echt spoedig over te kunnen. En zijn er anderen die dit ook meemaken?

 

Mvg,

Pim

Het komt vaak voor dat planning gewijzigd moeten worden omdat er niet voldoende mensen te vinden zijn. De bekende krapte op de arbeidsmarkt.  Meer dan afwachten kan je niet. Is de aansluiting al wel in huis?


Nee aansluiting is nog niet eens in huis. Steekt nog steeds zo’n mooi oranje kabeltje bij de stoep uit de grond omhoog.

 

Wat betreft planning is dit gewoon slecht, als je iets afgeeft houdt je normaal al rekening dat er tegenvallers kunnen optreden en geef je een veilige datum af. Als ik dit op mijn projecten doe dan kan ik mijn spullen pakken na een paar keer.

 

Gr,

Pim


Planningen van glasvezelaanleg moet je met een hele grote korrel zout nemen @PVEM , bij mij liep het in 2021 ook ruim een half jaar uit.


Nee aansluiting is nog niet eens in huis. Steekt nog steeds zo’n mooi oranje kabeltje bij de stoep uit de grond omhoog.

 

Wat betreft planning is dit gewoon slecht, als je iets afgeeft houdt je normaal al rekening dat er tegenvallers kunnen optreden en geef je een veilige datum af. Als ik dit op mijn projecten doe dan kan ik mijn spullen pakken na een paar keer.

 

Gr,

Pim

Voor zaken die van levensbelang zijn kan ik me voorstellen dat een strakke planning een vereiste is maar het gaat hier om het vervangen van een koperaansluiting. Meer is het niet he. 


nou ik werk gewoon in de IT. Dus zijn geen zaken van levensbelang.

 

Als jij een auto koopt en er wordt een datum beloofd en hij wordt niet geleverd op afgesproken datum. Dan neem ik aan dat je

  • graag tijdig wilt weten dat het later wordt,
  • wat de reden is
  • wat de realitische nieuwe leverdatum is.

Niets van dit alles vanuit KPN. Ik hoop dat ze uiteindelijk wat leren en dat zij op hun beurt met hun partners betere afspaken maken. Ondertussen heb ik al een slechte ervaring nog voordat ik klant ben…. 


Het wordt anders er geen aansluiting in huis is maar als er al een aansluiting is dan is er toch niets aan de hand. Glasvezel heeft wat voordelen maar de meeste mensen merken het verschil niet. Overigens doet kpn de aanleg niet dat doet de netwerkbeheerder en dat is een ander bedrijf. Je hebt dus nog geen slechte ervaring met kpn want die speelt nog geen rol.


@Joep1965 nou ik vindt dus dat ik wel al een slechte ervaring heb. Ik houd niet zo van mensen/bedrijven die hun woord niet nakomen. Denk ook niet dat je verder moet reageren tenzij je echt iets aan het probleem kunt oplossen ander wordt ik alleen maar chagrijniger van.

 

Het voelt voor mij iig dat je iets recht probeert te praten wat krom is. 


Hi @PVEM, ik vind het ontzettend naar dat de deadline niet is gehaald. Helaas is de netwerkbeheerder afhankelijk van meerdere partijen hierin, maar ik snap je punt zeker wel. 

Omdat wij als provider geen inzage hebben in de planning kan ik je enkel verwijzen naar de contactgegevens van die afdeling. Ik hoop dat zij je meer duidelijkheid kunnen geven over de aanleg.