Skip to main content

PlayStation 5 maakt geen verbinding met Box 12

• December 11, 2025
  • 6 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik heb recent een nieuwe PlayStation 5 gekocht en hij wil niet verbinden met mijn internet, met internet kabel werkt hij wel maar zonder kan hij niet verbinden

December 14, 2025

Welkom op de community ​@Melle Loos, goed om te lezen dat het inmiddels gelukt is om de PS5 te verbinden! Wat was het uiteindelijk, waardoor het wel lukte?

Als je ook online wilt gaan gamen zou ik overigens kiezen voor een bekabelde verbinding, dat is het beste. Het signaal gaat dan via een beschermde omgeving waardoor je minder lag zult ervaren.

6 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • December 11, 2025

Welkom ​@Melle Loos!

Hoe sterk is de verbinding? Heb je van die signaalstreepjes, en hoeveel zijn het er?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 11, 2025

4 streepjes wat bedoel je met hoe sterk de verbinding?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 11, 2025

Het is al gelukt, alsnog bedankt!

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • December 11, 2025

Het aantal streepjes van je WiFi-bereik.

Vier streepjes zou voldoende moeten zijn. Haal je modem (en eventuele WiFi-versterkers) en PS5 eens twee minuten van de stroom en probeer het daarna opnieuw.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • December 11, 2025

Het is al gelukt, alsnog bedankt!

Top!

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Melle Loos, goed om te lezen dat het inmiddels gelukt is om de PS5 te verbinden! Wat was het uiteindelijk, waardoor het wel lukte?

Als je ook online wilt gaan gamen zou ik overigens kiezen voor een bekabelde verbinding, dat is het beste. Het signaal gaat dan via een beschermde omgeving waardoor je minder lag zult ervaren.