Skip to main content
Beantwoord

Playstation 5 niet ontvangen, zeer slechte service en geen opvolging

• December 22, 2025
  • 6 reacties
  • 167 keer bekeken

Op 20 oktober ben ik overgestapt naar KPN.
Op 20 november is mijn internet aangesloten.

Bij het afsluiten van het abonnement is mij uitdrukkelijk toegezegd dat ik na de internetaansluiting en na afloop van de 14 dagen bedenktijd de PlayStation 5 zou ontvangen. Deze is tot op heden niet geleverd.

De uitvoerende partner Sidekix toont geen enkele urgentie of verantwoordelijkheid. Communicatie is vaag en oplossingen blijven uit.
Ook KPN zelf pakt deze kwestie onvoldoende serieus op, ondanks het indienen van een officiële klacht.

Hiermee is sprake van wanprestatie: een essentieel onderdeel van de overeenkomst wordt niet nagekomen. KPN blijft hiervoor eindverantwoordelijk, ongeacht de inzet van derden.

Laatste oproep tot oplossing

• Per direct verzenden van de beloofde PlayStation 5, zonder verdere vertraging.

Vervolgstap

Bij het uitblijven van een directe oplossing zal ik:

• het contract ontbinden wegens niet-nakoming,

• dit formeel laten uitvoeren via mijn rechtsbijstandsverzekering,

• en ontbinding (met terugwerkende kracht) afdwingen, inclusief eventuele nevenvorderingen.

Oproep aan andere klanten

Ik roep andere nieuwe KPN-klanten die hun actie-product (zoals de PS5) ook niet hebben ontvangen op om:

• dit schriftelijk vast te leggen,

• en eveneens rechtsbijstand in te schakelen bij uitblijven van levering.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@temha4 ,

Er was wat vertraging ontstaan. Maar inmiddels is de uitlevering begonnen. Nog even geduld. 

Moderator Alex schreef op 18 december 2025:

Zoals jullie al hebben gelezen is vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5. Her en der stond dat de uitlevering pas begin januari zou beginnen.

Maar goed nieuws: we leveren al uit vanaf vandaag. Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra het onderweg is wordt er ook een track & trace code gemaild.

Bedankt voor jullie geduld. 

bron: 

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 22, 2025

Hallo ​@temha4 ,

Er was wat vertraging ontstaan. Maar inmiddels is de uitlevering begonnen. Nog even geduld. 

Moderator Alex schreef op 18 december 2025:

Zoals jullie al hebben gelezen is vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5. Her en der stond dat de uitlevering pas begin januari zou beginnen.

Maar goed nieuws: we leveren al uit vanaf vandaag. Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra het onderweg is wordt er ook een track & trace code gemaild.

Bedankt voor jullie geduld. 

bron: 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 23, 2025

De huidige reactie is opnieuw algemeen en gaat niet in op mijn gestelde termijn of ontbindingsaankondiging.

Ik constateer hiermee dat KPN geen concrete oplossing biedt binnen de gestelde termijn.

Dit bericht beschouw ik daarom als onvoldoende en niet-afdoende.

• Nieuwkomer
  • January 4, 2026

Echt onzin dat Kpn belooft dat de verzendingen eraan komen. Wacht al 10 weken en geen enkele reactie.

Zelf nog gebeld in november en wegens vertraging zou de playstation eind november geleverd worden.

Nu 5 januari is het stil, slechte service.

Ik overweeg om via rechtsbijstand het contract te laten ontbinden en alle abonnementen gewoon naar een andere provider te stappen.

• Topper
  • January 6, 2026

De huidige reactie is opnieuw algemeen en gaat niet in op mijn gestelde termijn of ontbindingsaankondiging.

Ik constateer hiermee dat KPN geen concrete oplossing biedt binnen de gestelde termijn.

Dit bericht beschouw ik daarom als onvoldoende en niet-afdoende.

Heb je hem inmiddels ontvangen?

• Nieuwkomer
  • January 6, 2026

Nee, nog niet, kreeg een mail dat de playstation over 3 weken ongeveer gaat uitgeleverd worden.

Als dat zo is betekend dat 3 maanden ipv ruim 2 weken.

En dat zonder enige vermelding of iets.

• Topper
  • January 6, 2026

Nee, nog niet, kreeg een mail dat de playstation over 3 weken ongeveer gaat uitgeleverd worden.

Als dat zo is betekend dat 3 maanden ipv ruim 2 weken.

En dat zonder enige vermelding of iets.

Ik heb diezelfde mail 3 weken geleden ontvangen... Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren.