Skip to main content

heb net een superhifi 2 binnen gekregen en hij brandt met alles paars. ik wil hem namelijk verbinden met mijn playstation 5 maar lukt niet. heb hem eerst aan het modem vast gemaakt en laten zitten ongeveer 10 minuten. daar doet hij het goed maar als ik het in mijn playstation stop met een internetkabel brandt hij paars en verbindt hij niet. wat is hier aan te doen

mvg Arne

Hallo @arne123 ,

Je moet de SuperWifi niet in jouw PlayStation stoppen. Maar gewoon ergens neerzetten op een plek in je huis. 
 

Lees meer over de installatie op: 

 


hoi. maar ik ken wel iemand die de superwifi in zijn playstation stopt en bij hem doet de superhifi het wel


Ik heb twee SuperWifi-punten staan in twee verschillende kamers verspreid in het huis. En die zitten alleen in een stopcontact. 
 

Als de lampjes niet groen worden, dan moeten ze dichterbij het modem worden geplaatst. 
 

Volg verder de instructie die hierboven is gelinkt. 


heb ik nu ook gedaan. alleen in een stopcontact maar hij wordt nogsteeds paars. wat nu?


Dichterbij het modem zetten. 


hij staat nu in het meterkast en nogsteeds paars. wat nu?


@arne123 wil je in dat geval eerst de SuperWifi nog een keer installeren? Volg daarbij precies de stappen voor een schone installatie van de SuperWifi. Als ergens een instelling verkeerd staat lost dit het op. 

Volg daarna het advies uit het eerste bericht van @Noordzee. 🙂 Daarmee moet het lukken!