Skip to main content

modem valt soms uit poort forwarding wordt niet herkent door ds 218+

experiabox v8

@Erwinnet Welkom op ons Forum en bedankt voor je bericht. Hoe heb je de poor forwarding ingesteld op de V8?

Ik hoor graag van je! 


De poort fowarding  lukt niet met instellen want dan vslt de modem soms uit

Heb ook al met jullie gebelt en jullie dan in de modem en vinden iets zo als vanavond heeft het niet gedaan 15min spontaan uit schiet er  niets mee op

Modem moet eerst goed zijn dan kan ik verder


@Erwinnet Wat gek dat het modem zo nu en dan uitvalt. Je hebt dus al gebeld met een van mijn collega's, wat zij precies voor je hebben gedaan is mij nog niet helemaal duidelijk. Zou je je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee. 


@Erwinnet Het is alweer even geleden en heb helaas niets meer van je vernomen. Ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag. 


Beste Lisa

Heb nu een ds920 plus heb alles ingesteld maar mijn camera's en externe backup,s loopt niet lekker

Ook moet ik regelmatig  de tv ontvanger resetten als mijn kleindochter komt xboxen

De modem  v8 zou deze meschien vervangen moeten worden .

 


@Erwinnet

​Op verschillende plekken telkens dezelfde vergelijkbare vragen stellen schiet niet echt op.
Één onderwerp aanhouden m.b.t. reacties.