Skip to main content
Beantwoord

poort openzetten 2,4G

  • December 18, 2019
  • 5 reacties
  • 142 keer bekeken

hallo, ik moet een poort openzetten voor 2,4 G om zodoende mijn applicatie voor het uitlezen van mijn zonnecellen met wifi te verbinden. Hoe doe ik dat?

Beste antwoord door Erwin van KPN

We hebben meerdere topics over dit onderwerp gehad. Helaas is de topic starter van dit topic nooit teruggekomen maar misschien heb je wel iets aan de informatie.

We zijn het op het forum redelijk zeker van dat er geen poorten open gezet hoeven worden. Ik hoop dat het jou lukt met de handleiding. Zo niet, laat het weten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

CPi
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • December 18, 2019

Dat is vreemd!

Als je zelf geen barrïeres hebt opgericht (bv. Mac-filter), moet de router de zonnecellen gewoon automatisch vinden!

Ziet het modem de zonnecellen wel?


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Monique2512 . Welkom op het forum.

Waar wordt er gesproken om een poort open te zetten? Bij de meeste moderne apparaten is dit niet meer nodig. Het kan trouwens wel en mocht het nodig zijn wil ik graag weten welk type experiabox jij hebt. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 19, 2019

Ik heb een experia box v10A, vind het ook vreemd, mijn omvormer is een nieuwe Rowatt.. Ik zal kijken of het me toch lukt..

 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 20, 2019

We hebben meerdere topics over dit onderwerp gehad. Helaas is de topic starter van dit topic nooit teruggekomen maar misschien heb je wel iets aan de informatie.

We zijn het op het forum redelijk zeker van dat er geen poorten open gezet hoeven worden. Ik hoop dat het jou lukt met de handleiding. Zo niet, laat het weten.


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.