Skip to main content

Terugkomende op mijn vorige post van 2 maanden geleden, destijds heb ik met behulp van dummy forwards op advies van @wjb alles werkend gekregen. Vandaag wilde ik een camerasysteem forwarden, helaas liep ik toen weer tegen hetzelfde probleem. Zonder enige reden werden alle forwards (ook de oude) steeds gewijzigd naar 192.168.2.27, hoe dit komt is voor mij een raadsel. Telefonisch meld KPN dat ze dit probleem niet ondersteunen. 

Hopelijk zijn er hier mensen die mij hiermee kunnen helpen.

Bij voorbaat dank!

Hoi @Roy Engels . De v10a is een tijdlang een zorgenkind geweest als het op dit soort functionaliteiten aankomt. Er is echter een firmware update geweest en heeft voor aanzienlijke verbetering gezorgd.

Wat hier misgaat, vind ik heel lastig om te beoordelen. Heb je op andere pagina's nog andere aanpassingen gedaan of ben je alleen op de port mapping pagina geweest?

Mijn voorlopig advies is: Geeft die v10a een harde reset en begin helemaal opnieuw. 

Wat zit er nog meer in jouw netwerk? Ik mention ook even @wjb . Hij heeft hier meer kaas van gegeten. 

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.