Skip to main content

Hoi

 

is er een update geweest die de port forwarding heeft uitgeschakeld?

vpn heeft altijd gewerkt nu opeens niet meer ,ondanks opnieuw instellen port forwarding blijft de poort dicht

 

grt Marco

Er is weinig reactie, kan me niet voorstellen dat anderen geen problemen hebben met portforwarding

tijd voor een andere (eigen router ) denk ik

@kpn jammer dat er niet wordt gereageerd :(

 


@litti10 Welkom op het forum. Voor zover bij mij bekend zou port forwarding nog gewoon moeten werken. Bestaan de problemen nog op dit moment? En is het enkel de VPN die niet werkt?


@litti10 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


wat bedoel je niets meer gehoord?

er is geen oplossing aangeboden

Ik heb een RRasp pi als VPN heeft altijd gewerkt en ineens wordt de data niet meer geforward

er is wel degelijk iets met de kpn modem aan de hand (software)

er staan meerdere reacties op internet dus beetje vreemd dat KPN van niets weet

 

kan ik ergens een beschrijving vinden om glasvezel connectie direct te splitsen ? zodat ik een eigen router kan plaatsen?

 

thanks

 


@litti10 Ik had geen reactie meer van je gezien vandaar dat ik er vanuit gegaan was dat je het via een andere weg had geregeld. Het klopt dat er geen oplossing is geboden want daarvoor heb ik eerst meer informatie nodig. 

VPN gerelateerd zijn mij geen software problemen met ons modem bekend. Is het enkel de VPN die niet werkt? De verbinding blijft wel gewoon bestaan? 

Je kunt overigens zeker zelf een modem plaatsen, als je maar een modem kiest dat geschikt is voor glasvezel. Hier vind je meer informatie over eigen modemkeuze


hallo  Rutger,

de poort forwarding doet het niet op de experiabox

ik ga overstappen op een eigen router Ubiquiti USG

vraag die dan nog heb kan ik de experiabox achter de router aansluiten voor de telefoon?

of moet ik een VOIP telefoon aanschaffen?

bedankt voor je reactie


@litti10 Excuus voor de late reactie. 

Voor zover bij mij bekend is het inderdaad gewoon mogelijk om de Experiabox achter een eigen modem aan te sluiten.