Skip to main content
Vraag

Postcodecheck KPN glasvezel werkt niet

• September 17, 2025
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Over twee weken ontvangen we de sleutel van onze koopwoning en ik zou graag een KPN glasvezelabonnement af willen sluiten. Helaas mislukt de huisnummercheck van de aanbodcheck op het adres van onze nieuwe woning. Bij de postcode verschijnt na het invullen netjes een groen vinkje, bij het huisnummer echter niet. Alle keuzes t.a.v. het gewenste abonnement (snelheid, wel of geen TV en/of streaming abonnement etc.) zijn probleemloos te maken, de knop "Doorgaan” blijft echter uitgegrijsd en wanneer ik er op klik keert de browser terug naar het huisnummerveldje van de aanbodcheck

De huidige bewoners hebben momenteel een KPN (glasvezel) abonnement en ook de aanbodcheck toont netjes de verschillende beschikbare abonnementen, dus dat is het probleem niet. Wanneer ik de postcode en het huisnummer van mijn ouders invul (zij wonen enkele dorpen verderop) ervaar ik hetzelfde probleem; de "Doorgaan” knop blijft uitgegrijsd en de browser keert terug naar het huisnummerveldje. (waar geen groen vinkje te zien is) Ook op het adres van mijn ouders is glasvezel internet beschikbaar.

Ik heb het in zowel MS Edge als Google Chrome geprobeerd, maar in beide browsers loop ik tegen hetzelfde probleem aan, het lijkt dus echt een probleem op de website te zijn.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 19, 2025

Hoi ​@DT1980 . Welkom hier.

Dat is opmerkelijk.  Kan het zijn dat dat een tijdelijk storing was? Anders hadden we dar vast een hele hoop topics over gezien. Heb je het recent nog geprobeerd?