Skip to main content

Wanneer ik de postcodecheck op ********* dan krijg ik de melding dat er glasvezel is en dat klopt.

Wil ik daarna mijn verhuizing doorgeven van hetzelfde postcodegebied dan herkent KPN het niet en ik krijg de melding dat ik het later nog eens moet proberen. Dit maakt mij radeloos en biedt mij de mogelijkheid om voor een andere provider te kiezen.

 

Admin: gegevens verwijderd ivm privacy

Je kunt ook even bellen met 0800 0402, via Facebook of X contact leggen met KPN @WimRan 


Dan ligt de fout bij KPN zelf. 

Je kunt beter naar 0800 0402 gaan bellen en jouw verhuisdatum doorgeven aan KPN. 

En KPN moet dat voor jou gaan oplossen. 


Hartelijk dank voor de info. Op de website van KPN kun je nergens contact krijgen met een persoon. Het is werkelijk walgelijk. 


Hartelijk dank voor de info. Op de website van KPN kun je nergens contact krijgen met een persoon. Het is werkelijk walgelijk. 

Dat kan wel degelijk als je belt @WimRan 

 


Hartelijk dank voor de info. Op de website van KPN kun je nergens contact krijgen met een persoon. Het is werkelijk walgelijk. 

Dat kan wel degelijk als je belt @WimRan 

 

Dat nummer is op de website wel heel goed verborgen anders. Telefonisch contact wordt ernstig ontmoedigd.


Reageer