Skip to main content
Beantwoord

PostNL installatiepakket niet bezorgd, belafspraak komt te laat

• July 2, 2025
  • 5 reacties
  • 88 keer bekeken

Beste KPN community,

Op 7 juli stappen wij over van Ziggo naar KPN. Gisteren zouden wij het installatiepakket binnen krijgen, postNL geeft aan dat ie bezorgd is, maar het pakket is nergens te bekennen. PostNL verteld ons contact op te nemen met de afzender om het pakket te vinden.

Hoe kunnen wij zo snel mogelijk hierover contact krijgen met KPN? Ik heb geprobeerd een bel afspraak te maken, maar de eerste mogelijkheid is op 8 juli, dus al na de ingangsdatum van ons abonnement. Ik wil voorkomen dat we straks van abonnement switchen maar nog geen apparatuur hebben, en dan zonder internet komen te zitten.

Alvast bedankt!

Groet,

Jasper

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@JaspervdK88. Welkom op de KPN Community en ook alvast welkom bij KPN. Ik snap dat je snel contact wil nadat de bezorging van het installatiepakket niet gelukt is. We kunnen je ook gewoon een nieuw pakket toesturen, dus ik verwacht dat je dit nog op tijd gaat ontvangen. Tenminste als je al contact hebt gehad met onze telefonische helpdesk na de tip van ​@Noordzee. En anders raad ik je aan vandaag nog even contact te zoeken. Dat kan trouwens ook via Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Nog even iets anders maar wel gerelateerd: Als je hebt gekozen voor de overstapservice, kom je nooit zonder diensten te zitten. Dan wordt je Ziggo-verbinding pas opgezegd wanneer je het KPN modem hebt aangesloten. Controleer dit nog even goed in de bestelbevestiging. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 2, 2025

Hallo ​@JaspervdK88 ,

Ik heb geprobeerd een bel afspraak te maken, maar de eerste mogelijkheid is op 8 juli, dus al na de ingangsdatum van ons abonnement.

Tsjaa, dat is dan niet handig. 

Morgen tussen 8.00 en 18.00 dan even zelf bellen naar 0800-0402. 

Spreek in "Ik wil een medewerker spreken" en blijf aan de lijn. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 4, 2025

Hoi ​@JaspervdK88. Welkom op de KPN Community en ook alvast welkom bij KPN. Ik snap dat je snel contact wil nadat de bezorging van het installatiepakket niet gelukt is. We kunnen je ook gewoon een nieuw pakket toesturen, dus ik verwacht dat je dit nog op tijd gaat ontvangen. Tenminste als je al contact hebt gehad met onze telefonische helpdesk na de tip van ​@Noordzee. En anders raad ik je aan vandaag nog even contact te zoeken. Dat kan trouwens ook via Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Nog even iets anders maar wel gerelateerd: Als je hebt gekozen voor de overstapservice, kom je nooit zonder diensten te zitten. Dan wordt je Ziggo-verbinding pas opgezegd wanneer je het KPN modem hebt aangesloten. Controleer dit nog even goed in de bestelbevestiging. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 4, 2025

Bedankt Noordzee en Arjan voor de reacties, het pakket is via via toch nog bij ons terecht gekomen dus wij kunnen gewoon gaan installeren👍

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 4, 2025

Mooi zo ​@JaspervdK88 ,

Succes met de installatie. 👍

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Wat fijn, ​@JaspervdK88! 💚 Is de installatie verlopen zoals je had gehoopt?