Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb in januari in een pre order op een internet abonnement gedaan.

Hoe lang voor de opleverdatum zou ik iets van KPN kunnen verwachten?

Ik heb zelf het vermoeden dat de status niet is overgedragen vanuit kpnnetwerk. Ik had per telefoon aan KPN gevraagd naar de status en deze zou in afwachting zijn, echter bij kpnnetwerk staat: “Je huidige netwerk: glasvezelnetwerk beschikbaar “

Gezien de oplevering volgende week is, zou dat nog vanzelf goed gaan?

Hey @LR01! Goed dat je hier aan de bel trekt!

Je vermoeden kan kloppen: als we geen seintje krijgen vanuit KPN NetwerkNL, dan wordt je pre order niet omgezet naar een daadwerkelijke bestelling. Ik wil graag met je meekijken en dat kan ik doen op basis van jouw klantgegevens. Wil je deze delen in jouw profiel? Jouw gegevens staan dan niet in het openbaar. Ik heb graag het bestelnummer, postcode en huisnummer, naam en gewenste opleverdatum van jou nodig. 
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!


Hey @LR01! Goed dat je hier aan de bel trekt!

Je vermoeden kan kloppen: als we geen seintje krijgen vanuit KPN NetwerkNL, dan wordt je pre order niet omgezet naar een daadwerkelijke bestelling. Ik wil graag met je meekijken en dat kan ik doen op basis van jouw klantgegevens. Wil je deze delen in jouw profiel? Jouw gegevens staan dan niet in het openbaar. Ik heb graag het bestelnummer, postcode en huisnummer, naam en gewenste opleverdatum van jou nodig. 
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

 

Oh, ik heb het al opgelost door te bellen. De pre order is geannuleerd en is als bestelling geplaatst.


Top, fijn dat het opgelost is! Dank voor jouw terugkoppeling!