Skip to main content
Beantwoord

Prepaid simkaart in SOS horloge

  • January 11, 2020
  • 10 reacties
  • 690 keer bekeken

Ik wil graag spreken met een “echte” medewerker. Ik word alle kanten opgestuurd via de telefoon , chat etc maar mijn vraag is nog steeds niet beantwoord en krijg advies en voorstellen die nergens op slaan.

 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Lous, welkom op het forum. 

Het handigste is om de de simkaart tijdelijk in een telefoon te plaatsen, je moet namelijk een sms kunnen ontvangen met een code. Dan kun je het aanmelden in Mijn KPN aan een nieuw of bestaand account. Daarna kun je daar zien wat er actief is en ook tegoed toevoegen. Een andere manier om op te waarderen is via deze pagina. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 11, 2020

Welkom @Lous28 

 

Dat kan op dit forum reageert een moderator meestal binnen 48 uur, het is wel gebruikelijk dat je wel je vraag of probleem hier stelt.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 11, 2020

Hallo @Lous28 , je kan hier je vraag stellen als je wil. Hierop kunnen de forumleden dan op reageren. Een “echte” medewerker van KPN reageert ook. Doorgaans binnen 48 uur. 


wjb
Wijsgeer
  • January 11, 2020

Wat is jouw vraag dan?

Als je die hier stelt dan ben ik er van overtuigd dat je een antwoord zult krijgen waar je echt iets aan hebt.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 13, 2020

Hi @Lous28, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet fijn om geen antwoord te krijgen op jouw vraag via collega's van de chat. Wij zijn er om je verder te helpen, maar dan hoor ik wel graag waar we jou mee kunnen helpen en wat dus jouw vraag of probleem is! Zou je dat nog kunnen verwoorden in een berichtje? :slight_smile:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2020

Mijn dochter heeft een SOS horloge met een Simkaart.

vraag 1:Nu wil ik deze kunnen opladen zonder dat ik de simkaart uit het horloge hoef te halen. 

 

Vraag 2: Hoe kom ik erachter of de SIM kaart met of zonder internetbundel is. Kan ik dit ergens controleren?

 

Dank alvast groet, Marlous 


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 14, 2020

Ik zie nog geen reacties op je vraag, misschien handig om het merk van het horloge te vermelden?

Ik kan je niet verder helpen,heb hier geen verstand van, hopelijk kan iemand op dit forum je verder helpen.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2020

@Tycha wel antwoord op vraag 2?


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 14, 2020

Zat er al een simkaart in toen je hem kocht?

Of heb je er zelf een simkaart in gedaan?

Welk merk is het horloge?


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2020

Hi Lous, welkom op het forum. 

Het handigste is om de de simkaart tijdelijk in een telefoon te plaatsen, je moet namelijk een sms kunnen ontvangen met een code. Dan kun je het aanmelden in Mijn KPN aan een nieuw of bestaand account. Daarna kun je daar zien wat er actief is en ook tegoed toevoegen. Een andere manier om op te waarderen is via deze pagina. 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 19, 2020

@Lous28, ik zie dat mijn collega al antwoord heeft gegeven! Op opladen / opwaarderen kan inderdaad op andere manieren, daar hoef je de simkaart er niet voor uit te halen. Het aanmelden voor MijnKPN of de KPN Prepaid app hoef je maar één keer te doen (dus het simkaartje eruit halen is eenmalig in dit geval). 

Heb je hier nog meer vragen over? Dan weet je ons te vinden!