Skip to main content
In feb kostte mijn internet-abonnement 41,50 nu 48,50, een prijsstijging van 17% in 8 maanden. De kwaliteit van de verbinding steeg niet mee. Waaraan heeft deze trouwe klant dit te danken?
Inflatie.



https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/tarieven/inflatiecorrectie.htm
Inflatie.

Ik hoop niet dat we dit antwoord serieus moeten nemen. 🤔



In feb kostte mijn internet-abonnement 41,50 nu 48,50, een prijsstijging van 17% in 8 maanden. De kwaliteit van de verbinding steeg niet mee. Waaraan heeft deze trouwe klant dit te danken?

Heb je de factuur van deze maand vergeleken met die van februari?

Welk onderdeel is duurder geworden?
Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik het wel een ietwat ferme prijssteiging vond 😁
Zoal ik al schrijf, de abonnements-kosten, dus niet de verbruikskosten.



Ik raad iedereen aan al die geweldige humor nu even te laten voor wat die is, en de vrijgekomen tijd te gebruiken de eigen facturen te controleren. 😂
Kan he hier eens een screenshot plaatsen van jouw factuur. Wel even persoonlijke gegevens wegpoetsen.

De reden is dat een nieuw Internet abonnement €42,50 kost en alleen met een snelheidsverhoging naar 100/10Mbps en een vaste telefoonaansluiting zou je op €48,50 uitkomen.
Hierbij een foto van mijn laatste factuur.


Euhm... hoe was het ook al weer? Op pagina 2 staat de specificatie? 🤔
Op pagina 2 staat de specificatie?

Ik ben benieuwd naar die specificatie want mijn vermoeden is dat er vaste telefonie en ofwel het kidspakket ofwel een 100/10Mbps snelheidsverhoging gecontracteerd zijn.
je moet overzicht pagina2 even hier plaatsen

ziet er zo uit




Hi drDousa, welkom op het forum.



Ook ik vermoed dat je naast internet ook losse onderdelen erbij hebt. Ik vergelijk die facturen die je noemt graag voor je.



Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?