Skip to main content
dit is het zelfde KPN netwerk, waarom zon groot prijsverschil, dat wil toch niemand betalen ?

Heb je ook nog iets te melden?
Er was iets foutgegaan, bericht is weer aangepast. 🙂
Het prijsverschil is groot inderdaad maar als ik zie welk modem ze in bruikleen geven en naar het aantal klachten dan betaal ik graag wat meer en blijf ik bij KPN.
Prijsverschil zit in verschillende zaken.



KPN: gratis tel. helpdesk, die is ook nog eens 24/7. KPN biedt bonding.



En het is een beetje appels/peren. Hebben ze gelijkwaardige abonnementen vergeleken? Als die er al zijn.



Lijstje klopt ook niet helemaal (verouderd?). Online is, na de kortingsperiode, voor internet only 32,00.

https://www.online.nl/pakketten/internet/

En inderdaad: KS niet gratis (standaard tarief), tussen 21:00 en 9:00 en op zondag niet bereikbaar.
@Joep1965 Bedankt voor je reactie!



-Heb jij nog onderbouwing dat de Zyxel VMG8324-b10A minder goed is dan de ZTE (EBv10) in een onafhankelijke test. ( Zelf gebruik ik overigens alleen als modem, ik heb zelf een router.)



Wat zijn de klachten? het zou even betrouwbaar moeten zijn.





@PeterG jij ook bedankt.



(bonding zegt mij niets, maar dat hoef ik denk ik dan niet) dus voor mij blijft het appels met appels bekijken wat mijn betreft.



(Hoe vaak bel je de helpdesk? ik bel ze niet)



Internet 50 Mb/s. kost. 30 pm

en Eerste 3 maanden € 10,- korting



100 mb wat bij mij niet leverbaar kost. 32, 50
Niet dat ik er echt verstand van heb hoor maar ik zag dat het modem alleen wifi heeft via 2.4 Ghz en geen 5 Ghz en dan houd het voor mij eigenlijk al op. En wat de klachten betreft daar is veel over te vinden op internet. Ik geef meteen toe dat die stroom klachten meer dan een jaar geleden was.
Niet helemaal vergelijkbaar.... maar je hebt ook Marqt, Albert Heijn en ..... Lidl, Aldi.... alle waar naar zijn geld!
Als ik zie dat je bij beiden net 20Mb haalt dan vind ik ze allebei te duur.

Dan zou ik voor Tmobile gaan scheelt mischien maar 3 euro toch 36 op jaar basis voordeliger dan online.



Ik blijft het vreemd vinden dat de prijs van DSL zoveel omhoog is gegaan naar glasvezel nivo dan kan er mischien wel via bonding worden geleverd dan zou het nog maar 40Mb zijn bij KPN op dat adres.



Permanent € 30,00 tot 35,00 zou eerlijker zijn tot er meer haalbaar is.



Ik heb gelukkig glasvezel want op mijn adres is net 16Mb leverbaar via dsl niet eens bonded mogelijk volgens Netco waardoor ik dan voor Tele2 of Tmobile zou kiezen.



Voor enkel internet ben ik echt van mening dat de €42,50 waar KPN naar toe gaat € 10,00 teveel is. €35,00 zou ik nog vrede mee hebben. €45,00 met TV basis.

Reageer