Skip to main content

ik had geen probleem met wifi versterker en tv aansluiting op andere plek, heb een extra utp kabel voor de printer en nu doet de wifi versterker en tv het niet meer….Iemand idee hoe dit kan ?

Kan je iets gedetailleerder vertellen wat je hebt gedaan?


Sorry,

ik had een goed werkend arris tv kastje met daarop aangesloten ook een wifi versterker. De 2 de utp aansluiting in muur ben ik gaan gebruiken voor een printer, echter die werkt niet maar ondertussen ook niet meer de arris box en wifi versterker. Code F 842, terwijl ik met deze utp aansluiting niks heb gedaan

 


En er gaan ook daadwerkelijk 2 kabels naar de experiabox of is er misschien doorgelust in de wandcontactdoos? 


er gaan idd 2 aparte utp kabels naar 1 experiabox en 1 dual band wifi versterker die gekoppeld is met experiabox 

 


Het is dus een wandcontactdoos met 2 aansluitingen en er gaan ook 2 kabels naar de experiabox.  Op 1 aansluiting zit de dualband en daar heb je de ontvanger op aangesloten. Op de 2 aansluiting wilde je de printer aansluiten maar dat werkte niet en nu doet ook de dualband en de daarop aangesloten ontvanger het niet meer. En als je test met bijvoorbeeld een pc of laptop?


dank voor je reacties Joep ! Ik ga het deze week proberen


We horen graag hoe het afloopt. 


Ook ik ben benieuwd hoe het is afgelopen @Eppie Dolius! Laat ons niet langer in spanning :wink:. Mocht het nog niet gelukt zijn, dan denken we uiteraard nog graag even mee. 


Ik heb een UTP kabel metertje gekocht via bol.com, wordt hopelijk vandaag/morgen bezorgd. Zoals Joep al adviseerde hoop ik dan duidelijkheid te krijgen qua doorloopsnelheid van de kabels.

wat leuk dat je actief mee leeft, Lisa !

wordt vervolgd…..


utp kabel metertje geeft aan dat (uit mijn hoofd) kanaal 1,2 en 4 niet goed zijn. Zal dan toch aan de kabels liggen. Vandaag monteur gebeld, wordt terug gebeld….


Wat zonde! Wel goed om te weten waar het nu aan ligt. Ik ben benieuwd wat je met de monteur hebt besproken of gaat bespreken. Wij horen het graag als we nog met je mee kunnen denken. :hugging:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld en dat het is opgelost. Anders hoor ik graag wat ik voor je kan betekenen!