Ik verhuis binnenkort naar Nederland en probeer glasvezelinternet te krijgen. Tot nu toe lijkt het erop dat alleen KPN dit in mijn buurt kan leveren.
Is er een probleem met de website van KPN? Ik ga naar internet kopen. Er wordt gevraagd om de postcode en het huisnummer, maar vervolgens kun je geen van de opties selecteren. Als je de reeds getoonde opties probeert te accepteren, zegt de site dat je opnieuw je postcode moet invoeren, enzovoort....
Ik heb verschillende browsers geprobeerd, met behulp van een VPN (omdat ik momenteel in Duitsland ben), maar geen geluk. Daarom zal ik over een paar dagen met een andere provider in zee moeten gaan!
I am moving soon to the Netherlands and am trying to get fibre optic internet. So far, it seems only KPN is close to providing this in my area.
Is there a problem with the KPN website? I go to buy internet. it asks for the postcode and house number, but then you can't select any of the options. If you try to accept the options already shown, the site tells you to put in your postcode again, and so on....
I've tried different browsers, using a VPN (As i'm currently in Germany) but no luck. Therefore, in a few days I will have to go with another provider!