Skip to main content

Sinds een paar weken twee wifi versterkers van KPN geïnstalleerd, eentje beneden bij de TV eentje op de bovenetage. Maar ook sinds die tijd, stoort de TV als ik op de IPAD en/of Computer op internet gaat en dan iets download. Ik heb al van alles geprobeerd ook de Switch op een ander stop contact etc aangesloten maar ook dat hielp niet. Is er iemand die mij hierbij kan helpen  wat dit probleem kan veroorzaken

Hoi @Macksje en welkom op het forum! Super dat je hier een topic voor aanmaakt. 😄

Gebruik je de zwarte vierkante versterkers (Experia Wifi) toevallig? Zo ja, zijn deze dan rechtstreeks op de Experia Box aangesloten, dus zonder switch of andere apparatuur ertussen? Indien dat niet zo is, probeer ze dan rechtstreeks bekabeld op de Experia Box aan te sluiten. Mocht je er een op een switch of op een TV-ontvanger aan hebben gesloten, pak dan de kabel die in de switch/TV-ontvanger gaat vanuit de Experia Box, sluit de Experia Wifi hierop aan en sluit vervolgens de switch/TV-ontvanger op de tweede poort van de Experia Wifi aan met een andere internetkabel. Ik ben benieuwd hoe het dan gaat met de wifi. 

 


Ik heb niets meer vernomen dus ik ga er vanuit dat je de oplossing inmiddels hebt gevonden. Zo niet, laat het gerust weten!


Reageer