Skip to main content

goedemiddag. zeer langzaam internet, start mijn netwerk opnieuw op.

Hi @Vladyslav welkom op ons KPN forum! Ik begrijp dat je internet zeer traag is. Internet kan voor ons 2 dingen betekenen, bekabeld OF draadloos. Welke van de 2 levert jou problemen op? Als het bekabeld is en je doet een speedtest op welke snelheid kom je dan uit? 

Mocht het je Wifi zijn die langzaam is, had je onze Wifi tuner al doorlopen? 

 

Zou je ook je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂


de snelheid van mijn mobiel internet is maximaal 10 kilobits / seconde en beloofde 128


De onbeperkt online bundel is sowieso trager dan de andere bundels maar ik zie dat je hiervan al op de hoogte was! Kan je de instellingen van je telefoon eens nakijken via toestelhulp? 


Bedankt, maar ik heb mijn smartphone al verschillende keren ingesteld en opnieuw opgestart. Niets helpt. Herstart gewoon mijn netwerk, ik verloor iedereen die zo'n probleem had geholpen.


Als je de simkaart in een andere telefoon doet haal je dan dezelfde slechte snelheid of is het dan wel gewoon de beloofde snelheid?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!


De andere telefoon heeft ook een zeer traag internet: - ((ik heb alles al geprobeerd. Doe tenminste iets alsjeblieft.


Hi, ik kan dit voor je uitzetten dan heb ik de volgende gegevens nodig:

 

  • Type toestel(ook de tweede)
  • Snelheid die je haalt
  • Is dit overal of op 1 specifieke locatie
  • APN instellingen 
  • E-mail adres(mag je in het profiel plaatsen)

Alvast bedankt voor de gegevens! 


- Xiaomi Mi A1 (Android 9.0)

- maximale snelheid tot 15 kilobytes

- Zo is het overal.

v.dawidencko@gmail.com

 


 


 


 


Bedankt voor je gegevens, ik heb het doorgezet naar de technische dienst en die zullen binnen een paar dagen contact met je opnemen! 


Bedankt voor uw aandacht voor klanten. Ik hoop dat ze me helpen. Alleen spreek ik geen Nederlands - ((


Ah oké, ik ga ervan uit dat mijn collega Engels kan! Mocht dat ook niet lukken kan misschien iemand anders voor je terugbellen als ze je een contact nummer hebben gegeven? 


Ze hebben nog geen contact met me opgenomen. Ik wilde je alleen waarschuwen dat ik geen Nederlands spreek, een beetje Engels. Het zou niet erg zijn als iemand Russisch-sprekend contact met mij op zou nemen.


Reageer