Skip to main content

Bij inloggen betaal app Klarna krijg ik een melding dat de recaptcha- verificatie is mislukt. KPN klantenservice geeft aan probleem te herkennen. Heeft te maken met instellingen modem. Doorverbonden naar technische ondersteuningen. Echter zij geven aan dat ik dit via het forum met kenbaar maken. Graag een oplossing/ondersteuning bij juiste instellingen modem (V12)

bvd

Ik snap werkelijk niet wat een modem te maken heeft met een betaal app. Maar blijkbaar weet KPN er meer van en willen ze er verder niets over zeggen maar verwijzen ze naar dit forum?

Het enige dat ik kan bedenken dat het soms met ipv6 mis gaat. Dat kan je in je modem eens uitzetten en kijken of het dan wel lukt.


Volgens mij is er ook geen link met het modem. Heb nl ook onderweg proberen in te loggen bij Klarna…


Volgens mij is er ook geen link met het modem. Heb nl ook onderweg proberen in te loggen bij Klarna…

En lukte dat ook niet? Wellicht is het iets dat met Klarna te maken heeft.


Dag, opgelost door cache te resetten van telefoon. Probleem opgelost. Advies van KPN was onjuist. Had niets met modem instellingen te maken.

groet en dankjewel voor je suggestie