Skip to main content
Vraag

Probleem met verdeelkast in de straat, hoe lang gaat zoiets duren?

• April 16, 2026
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

monteur is geweest  2 dagen later nadat ik de storing had gemeld, kastje is niet defect ,echter de verdeelkast in de straat waar ik woon schijnt het probleem te zijn, monteur vertelde me dat ik geinformeerd zal worden, over de verdere reparatie stappen, zit al sinds maandag middag 13-4-2026 zonder kpn glasvezel internet.

Enig idee hoelang zoiets duurt? voordat ik weer internet heb.

m.v.g  

jaap

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 16, 2026

Beste ​@jacko076 als de storing langer gaat duren, zie de storingspagina, kun je om een mobiele databundel vragen als je ook mobiel van KPN hebt en kun je je mobiel instellen als hotspot voor internet thuis.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 18, 2026

Hi ​@jacko076, goed dat je deze vraag hier stelt.

Een kabelbreuk komt helaas soms voor ,maar ik kan me goed voorstellen dat dit allesbehalve ideaal is. 

Belangrijk is dat de storing aangemeld en bekend is bij ons. Heb je op de storingspagina al je postcode en huisnummer ingevuld? Zo niet zou je dit hier willen doen? Storing bij KPN? Check internet en overige storingen.  Daar kun je namelijk ook de voortgang en verwachte oplostijd zien.  Als de storing bekend is op jouw adres, dan kun je ook zoals JanD aangeeft een databundel aanvragen als je een mobiel abonnement van ons hebt. Dit doe je op: Volg je storing. 

Ook voor andere lezers wanneer de storing niet bekend is: neem dan contact met ons op. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.Â