Skip to main content

Goedemiddag,

 

Loop ergens tegen aan en hoop dat andere mij hierbij kunnen helpen of zelfde ervaring delen.

Sinds 2 dagen geen signaal meer van mijn versterker. In 2016 aangeschaft 80 euro voor betaald. Net met KPN gebeld. Krijg net te horen ga maar langs de winkel,  is hij defect dan moet je een nieuwe kopen. 

Al tig jaar klant bij KPN. Zelfs na meerdere storingen etc. Trouwe klant. Nieuwe klanten krijgen de nieuwe versterkers gratis bij afsluiten abonnement. Heb dit gezien bij mensen die ik zelf heb overtuigd om naar KPN te gaan. 

En nu na 3 jaar hoor je, jammer voor je. Maar jou keus. Waneer komt Kpn zijn trouwe klanten nou tegemoet. 

 

Ben eerlijk gezegd teleur gesteld op meerdere vlaktes. Hoop dat KPN contact opneemt. 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

Sinds 2 dagen geen signaal meer van mijn versterker. In 2016 aangeschaft 80 euro voor betaald.  

Is dat zo'n "echte" goede oude KPN WiFi "versterker"?

 


Klopt als een bus


heb je de versterker al een harde rest gegeven?


Je hebt een jaar garantie ofzo, en dan houd het op. Dat geldt voor apparatuur die je bij KPN gekocht hebt net zo goed als bij andere apparatuur.


Je hebt een jaar garantie ofzo, en dan houd het op. Dat geldt voor apparatuur die je bij KPN gekocht hebt net zo goed als bij andere apparatuur.

Bron.

Ook van zo'n WiFi "versterker" mag je uiteraard verwachten dat die langer dan 2 jaar meegaat.

 

Klopt als een bus

Heb je hem bekabeld aangesloten?

Hoe branden de lampjes (kleur / knipperend)?

Heeft hij een IP adres gekregen.

Kan je in de browser naar dat IP adres en inloggen?

Wat is de firmware versie?


Hallo @Teleurgesteld wifi Als eerste van harte welkom hier op het KPN Forum. Goed dat je deze plek hebt gevonden. Zoals je hebt gezien zijn er al een aantal van je medeforumgebruikers die dit topic hebben gevonden. Natuurlijk mag je verwachten dat een product goed werkt, maar je kunt er bij ons vanuit gaan dat je twee jaar garantie hebt op een product. Een reset van het apparaat heeft niet geholpen? 

Nu stelt Wjb uiteraard heel nuttige vragen en ik zie uit naar je antwoorden. 

Nog iets dat me te binnen schiet: je hebt nu geen versterker in huis, toch? Zou je dan eens onze wifi tuner willen doorlopen? Deze tool meet je wifi door en er zijn diverse uitkomsten mogelijk, op basis van de metingen. 


Ha @Teleurgesteld wifi Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Wellicht heb je via een andere weg een oplossing gevonden? Als je nog hulp nodig hebt, laat het dan hier weten! 


Reageer