Skip to main content
Beantwoord

Probleem wifi en experia box v10a

  • August 5, 2020
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Vanaf april 2020 hebben we kpn alles in 1 met een experia box v10a.

 

Steeds hebben we last van haperende en wegvallende wifi. Via jullie al een experia wifi versterker ertussen gezet maar nog steeds zelfde probleem.

 

Kan dit wat met de software te maken hebben van de box?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bart_

Hallo @WilmaHeidekamp Welkom hier op het KPN Forum. Hoe is de situatie nu? Ik denk niet direct dat het iets met de software van de V10a te maken heeft, eigenlijk. Werkt het bekabeld wel goed allemaal? Hoeveel Experia wifi's heb je in gebruik? En je hebt ze volgens de instructies aangesloten? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 14, 2020

Hallo @WilmaHeidekamp Welkom hier op het KPN Forum. Hoe is de situatie nu? Ik denk niet direct dat het iets met de software van de V10a te maken heeft, eigenlijk. Werkt het bekabeld wel goed allemaal? Hoeveel Experia wifi's heb je in gebruik? En je hebt ze volgens de instructies aangesloten? 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 18, 2020

Dag @WilmaHeidekamp Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles nu in orde is, maar als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag.