Ik heb een klacht over mijn internet wifi verbinding en hoe ik hierover behandeld ben door een collega van Customer care. en het probleem is niet opgelost . het kan opgelost worden door iets nieuws aan te schaffen. Het probleem is onstaan na storing deze week.
hier aan toe te voegen dat wat ik tijdens het gesprek vertelde dat dit niet werd gelooft. zoals ik heb tuis een wifi versterker daarop het antwoord nee dat kan niet. ook de opmerking waarom belt u ons.
Het behandelen van een klant op deze manier is zeer brutaal en bijna onbeschoft.
Is dit alleen een mededeling of is het ook een hulpvraag ​
Dit is een klacht nav een telefonisch contact. en om een klacht te plaatsen werd ik naar deze site verwezen.Â
ik hoop niet dat weer een gesprek wordt waar ik alleen maar in het ongelijk wordt gesteld.
ale je al 30 jaar gebruik maakt van het kpn netwerk en dan een storing krijg op je netwerk verwacht dat je fatsoenlijk al klant word behandeld.
als ik ergens anders deze klacht moet plaatsen laat het maar weten.
Â
U kunt hier alles vinden over het indienen van een klacht. Op het forum helpen klanten elkaar om problemen op te lossen.Â
waar kan ik de klacht schriftelijk indienen. ik wil geen gesprek of chat.
dat heb ik vanmorgen al gehad.
Â
nu weer verwezen worden naar een site en zoek het maar uit.
jammer dat dit zo moet
Â
Beste ​
Â
k heb een probleem met de wifi sinds deze week nadat er een storing is geweest van kpn.
Uitgebreid contact gehad met een medewerker van customer care.
uiteindelijk zijn wij het probleem want ik moet een nieuwe wifi versterker aankopen.
ik kan deze niet op proef krijgen.
dus kijk maar wat je wil.
dan hebben we het nog niet over de klacht van de tv ontvanger waar het geluid weg valt.
Â
ik heb het idee dat het het kpn apparatuur wifi versterker en tv ontvanger verouderd zijn en dat ik de hiervoor moet gaan betalen.
Â
als dit niet word opgelost moet ik een ander provider gaan zoeken waar het wel goed gaat,
30 jaar klantÂ
groet
Adrie
U als de mailtjes goed hebt opgevolgd dan heeft u geen verouderde appartuur. Maar vertel nou eens rustig wat er precies mis is. U klinkt zo boos terwijl wij gewoon behulpzame klanten zijn.
uiteindelijk zijn wij het probleem want ik moet een nieuwe wifi versterker aankopen.
ik kan deze niet op proef krijgen.
Je kan een wifi versterker kopen en binnen 14 dagen terug sturen indien hij jouw verwachting niet voldoet of je kan een wifi versterker huren voor 5,-€/maand en na 1 maand de huur opzeggen indien hij niet voldoet.
 je kan een wifi versterker huren voor 5,-€/maand
Beste ​
Â
Beste ​
Welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen?
Heb je een glas- of een koperverbinding?
Zie verder onderstaande links voor mogelijke oplossingen:
en
Succes.
Â
Goedemorgen
U als de mailtjes goed hebt opgevolgd dan heeft u geen verouderde appartuur. Maar vertel nou eens rustig wat er precies mis is. U klinkt zo boos terwijl wij gewoon behulpzame klanten zijn.
Â
De apparatuur heeft altijd na behoren gewerkt alleen is er deze week een storing/update geweest en toen was alles slechter. ( nu zal u wel denken dat is weer zo iemand die na een storing dingen gaat merken) maar zo zijn wij niet. we gebruiken al 30 jaar kpn en we hebben al meer slechte wifi gehad waarbij een monteur is geweest en getest met wifi versterkers. dit werkte ook niet toen hebben een punt in het huis gezocht waar het signaal versterkt kon worden heb ik zelf naar een oplossing gezocht en werkte perfect met op zolder in combinatie kpn wifi versterker.
Mijn modem van KPN isÂ
Â
Â
Het modem is het laatste modem dus die is prima. De ontvanger is al wel wat ouder maar nog steeds goed. Is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem if gebruikt u deze apparaten?
Â
met de kabel aangesloten
En gebruikt u nog steeds een wifiversterker en zoja welk type heeft u in gebruik?
deze staat op zolder en hier is het bereik 30 mb
Â
Beste ​
Je huidige versterker is sterk verouderd en wordt niet meer ondersteund door KPN, daar deze ook technisch zeer achterloopt met het modernste modem dat je nu hebt, die 2 kunnen namelijk niet ‘samenwerken’, mesh, zoals dat tegenwoordig heet.
Â
Hoi wel vreemd dat het tot vorige week altijd werkte en sinds de storing alles verouderd is.
Maar ik zie wel ik kan het beter zelf oplossen.
en krijg geen enkele ondersteuning alleen in woorden. Jammer dat dit zo moet gaan.
maar ik zoek wel elders een oplossing.
En je schrijft dat ik boos ben ja dat klopt omdat ik door de medewerker onbeschoft ben behandeld
en dat vind ik heel kwalijk maar ik hoop hierop via de klantservice nog een reactie te krijgen dat hadden ze gemeld in de navraag over hoe het contact was geweest.
groet
Adrie
Ik was nog vergeten te melden dat gisteren weer drie tot vier keer storing op de tv geluid valt helemaal weg.
Â
Hi ​
We laten de wifiversterker nu eerst even buiten beschouwing, want het is mij nog helemaal niet duidelijk of het probleem daar ligt of dat er iets met de verbinding zelf aan de hand is. Daarom ben ik benieuwd naar het volgende:
- als ik het goed begrijp, staat je Box 12 (ons nieuwste en dus zeker niet verouderde modem) in de meterkast, en loopt er vanuit daar een kabel naar te tv-ontvanger en een kabel naar de zolder waar de versterker staat? Als je de kabel van de versterker loskoppelt, heb je dan op de benedenverdieping werkende wifi?
- je geeft aan dat het geluid van de tv wegvalt, houdt dat in dat het geluid helemaal weg is en ook blijft totdat je bijvoorbeeld de ontvanger herstart? Of valt het telkens even kort weg en komt het wel vanzelf weer terug? Problemen met het geluid terwijl het beeld goed blijft, komen vaak doordat de HDMI kabel die tussen de ontvanger en de tv loopt niet helemaal goed contact maakt, of een defect vertoont. Zou je die HDMI kabel er eens helemaal tussenuit willen halen, en daarna weer goed vast willen klikken? Zowel in de tv als de tv-ontvanger? Ik hoop dat dit een verschil maakt!
Hoi
Â
ik heb inmiddels ook weer iemand anders aan de lijn gehad die mij belde over het contact dat er is geweest.
die vertelde ook van de HDMI kabel.
Het ander dat ze mij vertelden is dat mijn netwerkadres begint nu met HN….. niet overeenkomt met de modem moet zijn KPN…...
en dat ik de modem moest resetten. maar ja dan moet ik alle apparatuur die op het netwerk zit opnieuw instellen en dat doe je niet zomaar.
en als ik de kabel los haal van de wifi versterker (zolder) heb ik beneden een goede wifi.
Â
Die wifiversterker die u heeft is oud. Ik heb em jaren geleden ook gehad. Daar moet u iedere keer handmatig verbinding mee maken om het goed te laten werken. Wat u waarschijnlijk wil is door het huis heen lopen zonder de verbinding te verliezen en zonder handmatig verbinding te maken. Wat er nu gebeurt is dat u beneden verbinding maakt met het modem. U loopt naar boven maar u blijft verbinding houden met het modem maar de afstand wordt te groot om daadwerkelijk signaal te krijgen. Andersom is dat ook zo. Heeft u voor de zolder echt een versterker nodig of lukt het nu met alleen het modem ook?
Ga ik proberen laat het weten
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.