Skip to main content

Ik heb een klacht over mijn internet wifi verbinding en hoe ik hierover behandeld ben door een collega van Customer care. en het probleem is niet opgelost . het kan opgelost worden door iets nieuws aan te schaffen. Het probleem is onstaan na storing deze week.

Je hebt gelijk

zonder wifi versterker down 60 upload 10

met wifi versterker down 46 upload 6

maar kan ik dit wel verbeteren door een ander wifi versterker

Hoe staat het er nu voor ​@Adriemusic? Heb je de test met de HDMI kabel uitgevoerd? En hoe gaat het met de wifi in huis als je de versterker helemaal niet aangesloten hebt?

Ik heb de HDMI niet vervangen die zou ik van een van je collegae toegezonden worden. dus met de tv moet ik even afwachten.

De Wifi versterker heb ik afgesloten , maar toen had ik op zolder waar onze werkplek is bijna (1 streepje) bereik dus heb de wifi versterker weer aangesloten.

Dus dat is ook weer afwachten wat het gaat doen.

Ik ben aan het kijken om over te stappen naar Ziggo want dit wordt een gebed zonder einde en bij Ziggo daar krijg ik gelijk alles weer nieuw, jammer na 35/40 jaar KPN. waar ik zelf ook 28 jaar heb gewerkt.

Dit hoeft helemaal geen gebed zonder eind te worden hoor. Je kan twee dingen doen.  1ste. Geef de huidige wifiversterker een eigen ssid en maak daar handmatig verbinding mee. 2de. Koop op marktplaats een kpn experia wifi versterker of een superwifi. Dan ben je het goedkoopste uit. En als je een beetje bij mij in de buurt woont kan je er één bij mij ophalen. Gratis😉!

bedankt voor je tip

Ah, ik hoop dat je de HDMI kabel dan snel binnen hebt ​@Adriemusic, daarmee is het probleem met de tv hopelijk direct opgelost en zo nee, dan kijken we gewoon verder!

De tip om de versterker een hele andere naam te geven is een goede, je hebt dan 2 verschillende netwerken en zal dan op de zolder met het netwerk van de versterker moeten verbinden, maar als je werk-laptop of pc eigenlijk altijd op zolder staat is dat niet zo erg, je hoeft dan maar 1 keer opnieuw de wifi te verbinden. Ik hoop dan ook dat dit goed werkbaar is voor jullie, op die manier kan je jouw versterker gewoon blijven gebruiken!

Reageer