Skip to main content
Beantwoord

Problemen met aansluiten, lampje knippert

  • July 5, 2020
  • 13 reacties
  • 7108 keer bekeken

Erik Weber
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Hallo,

 

Ik ben neuw bij KPN en heb problemen met het aansluiten van het modem en tv ontvanger

Het lampje internet knippert de hele tijd maar het lampje wifi en power branden wel gewoon.

Maar ik heb zowel geen internet als wifi.

Kan het zijn dat mijn abonnement nog niet is begonnen en dat ik weer eens te ongeduldig ben?

Zal niet de eerste keer zijn.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Erik Weber

@Thomas, er is vorige week een monteur geweest en die heeft iets in de hoofdkast gedaan ergens in de buurt en toen ging het al iets beter.

En afgelopen maandag is er weer een monteur geweest die bij ons een nieuwe kabel en kastje heeft bevestigd.

Nu werkt alles naar behoren.

Bedankt voor je hulp en goede service.

Groeten Erik.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Erik Weber, welkom op het forum!
We zijn inmiddels al weer een paar dagen verder. Heb je het nog werkend kunnen krijgen?


Erik Weber
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 8, 2020

Nee, nog steeds geen verbinding,

Maar zou het er misschien aan kunnen liggen dat mijn contract nog niet is ingegaan?

Ik weet zo niet meer de ingangsdatum.

Of krijg ik daar nog bericht van?


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Oh ik zie dat je je profiel al ingevuld had :slight_smile:. Sinds 2-7 is alles klaar om te installeren. Op dit moment wacht onze centrale (en alle administratieve achterliggende systemen) op het aansluiten van je experiabox.
Zou je deze nog eens willen herstarten en als dat na een half uur nog geen resultaten geeft ook nog eens terug willen zetten naar de fabrieksinstellingen met het paperclipknopje achterop?

Als ook dat niet helpt, kun je ons dan (eventueel met foto's) kunnen toelichten hoe je de experiabox aangesloten hebt zitten?
Welke kleur branden de lampjes op je experiabox? Knippert internet nog steeds?


Erik Weber
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 8, 2020

Ik zal dat vanavond nog eens proberen.

Maar ik elk geval al bedankt voor je hulp.


Erik Weber
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 8, 2020

Ohw, en nog even een vraagje.

Kun je ook zien wanneer wij aangesloten worden op glasvezel?

Het is allemaal al wel in de grond gelegd en richting ons huis, maar ik weet niet wanneer ze het aansluiten.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Top! Laat me weten hoe het gaat!
Ik zie wel dat er glasvezel gepland staat maar ik heb nog geen concrete datum of indicatie helaas.


Erik Weber
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 9, 2020

@Thomas,

Ik heb het gisteren nog niet geprobeerd, maar ik kreeg net via de mail dat mijn  aansluiting gereed is voor installatie.

Was ik dan toch te vroeg?

Ik ga het vanavond gelijk proberen.

 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

ik zie de mail inderdaad staan maar als het goed is zou het signaal er al sinds 2-7 op moeten hebben gezeten. Laat ons vooral weten hoe het gaat vanavond!
Mocht het toch niet werken is het het handigst om even te bellen met 0800-0402, daar heb je het snelst reactie!


Erik Weber
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 9, 2020

@Thomas, ik heb het net nog maar eens een keer geprobeerd, maar ik krijg het niet aan de gang.

Ik denk dat het ligt aan de kabel wat het huis binnen komt, dat is 1 grote knutselclub opdracht geweest van de vorige bewoners waar nu last van hebben denk ik.

want wij hebben dit kastje nooit gebruikt.

Ik weet het zo ook niet meer, ik had zo gehoopt dat het glasvezel eerder was aangesloten en dat we het gewoon gelijk goed hadden gehad.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi Erik! Ik zie dat er zometeen een monteur langs komt! Laat ons vooral weten hoe het gegaan is straks!


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Erik Weber, werkt alles inmiddels?


Erik Weber
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • July 23, 2020

@Thomas, er is vorige week een monteur geweest en die heeft iets in de hoofdkast gedaan ergens in de buurt en toen ging het al iets beter.

En afgelopen maandag is er weer een monteur geweest die bij ons een nieuwe kabel en kastje heeft bevestigd.

Nu werkt alles naar behoren.

Bedankt voor je hulp en goede service.

Groeten Erik.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Top! :)  Graag gedaan hoor!