Skip to main content
Beantwoord

Problemen met arcaydian wifi versterker

• April 10, 2021
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Harrie66
Helper
Forum|alt.badge.img

Ik heb ook zo’n versterker, maar beide lampjes branden blauw en is bekabeld via het modem aangesloten. Echter heb ik het wifi ww op modem experia boxv10 verandert, maar de wifi versterker pakt daarna het wifi signaal boven niet op.

Kan ik o de versterker inloggen? 

admin: eigen topic aangemaakt

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @Harrie66, wat vreemd! Je kunt normaliter inloggen op de Wifi versterker via IP-adres 192.168.2.149. Mocht hij deze niet pakken, kan je inloggen op de Experia Box en dan kijken welk IP-adres er aan de versterker hangt. Ik zou in dit geval gewoon even proberen om de versterker te resetten en dan te kijken wat er gebeurt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 12, 2021

Ha @Harrie66, wat vreemd! Je kunt normaliter inloggen op de Wifi versterker via IP-adres 192.168.2.149. Mocht hij deze niet pakken, kan je inloggen op de Experia Box en dan kijken welk IP-adres er aan de versterker hangt. Ik zou in dit geval gewoon even proberen om de versterker te resetten en dan te kijken wat er gebeurt!

Harrie66
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 16, 2021

Ja dank je. Heb ik inmiddels gedaan, is gelukt:grinning: