Skip to main content
Beantwoord

Problemen met betaalregeling en slechte klantenservice

• January 15, 2025
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Hoii, ik heb een betaalregeling lopen voor mobiel en internet, alleen is hier wat misgegaan il moest toen voor een vernieuwing van de regeleing een bedrag betalen van 169,00 voor beide mobiel en internet dit is helaas geboemt op mobiel

nu bek ik daar vandaag over en krijg ik erik te pakken die heel onbeschoft en gemeen doet tegen me en zegt van dat het niet zijn fout is dat het fout is bijgeboekt

daarna vraag ik om een super visor omdat ik me heel slecht en gemeen behandeld voel en wilt hij die niet geven

daarna bel ik opnieuw en krijg ik toevallig hem aan de lijn en hangt ie daarna gelijk op

kpn is dit hoe jullie je medewerkers opleiden want dit is niet de eerste keer jullie verwerkings systemen werken soms ook voor geen meter maar dan is het onze fout.

ik wil graag prive contaxt krijgen over deze erik want ik pik het niet meer en anders ga ik dit juridisch aanpakken want dit is niet hoe je met je klanten omgaat!!!

Beste antwoord door Erwin van KPN

@Szz10 . Dank je wel voor je bericht. Wat een vervelende situatie, en het spijt me te horen dat je je zo behandeld voelt tijdens een telefoongesprek. Dat is absoluut niet de bedoeling. Ook wil ik benadrukken dat het niet aan mij of ons is om te  oordelen over iemand die met schulden te maken heeft. Iedereen kan in een lastige situatie terechtkomen. 

Ik raad je aan om toch nog een keer te bellen als het met de regeling nog niet goed gelukt is. Ik weet zeker dat je dan een medewerker te spreken krijgt die je in ieder geval goed kan adviseren. 

Nog praktischer is, om een terugbelafspraak in te plannen. Dat kan via:

Contact en klantenservice | KPN

Succes! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • January 15, 2025

Beste ​@Szz10 als je je rekeningen gewoon op tijd betaald had c.q. via de automatische incasso had laten lopen, had het zover niet hoeven komen.

Je legt nu de schuld bij KPN, maar jij bent de bron van alles.

Bel morgen met de afdeling Collections via 0800 0402 of maak een terugbelafsapraak via onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs/betaalmogelijkheden

en

en

Terugbelafspraak

Succes

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 15, 2025

Volgens mij leg ik het probleem bij de manier hoe ik behandeld ben en niet wat de oorzaak is van mjjn achterstanden :)

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2025

@Szz10 . Dank je wel voor je bericht. Wat een vervelende situatie, en het spijt me te horen dat je je zo behandeld voelt tijdens een telefoongesprek. Dat is absoluut niet de bedoeling. Ook wil ik benadrukken dat het niet aan mij of ons is om te  oordelen over iemand die met schulden te maken heeft. Iedereen kan in een lastige situatie terechtkomen. 

Ik raad je aan om toch nog een keer te bellen als het met de regeling nog niet goed gelukt is. Ik weet zeker dat je dan een medewerker te spreken krijgt die je in ieder geval goed kan adviseren. 

Nog praktischer is, om een terugbelafspraak in te plannen. Dat kan via:

Contact en klantenservice | KPN

Succes!