Skip to main content

Ik had sinds gisteravond geen internet verbinding meer.Ik dacht eerste instantie zou het landelijke storing gaande.Maar dat was het niet zo.Ik nam vanochtend een telefonisch contact op met mijn erkende telefoon provider KPN.Een goudeerlijke medewerkster hielpt mij deze problemen uit de brand.De Experiabox waar de eerste twee groen lampjes te knipperen.Dacht ik het lag niet aan de modem.Ik had ook sindskort een Glasvezel kabel in mijn bezit.De goudeerlijke medewerkster verwees mij door naar de meterkast waar het kastje is.En dat gaf de doorslag.Het kastje is niet stuk.Maar de medewerkster vraagt aan mij om de stekker een paar seconde uit het contactdoos te halen.Toen ik deze weer in het contact stopt.Toen werkte het internet verbinding weer.Toch bedankt dus.

Super om te lezen dat je op deze manier goed bent geholpen. 


Dan vraag ik me af ivm giga mogelijkheden van glasvezel og kpn box 12b wel geschikt is omdat die voortdurend aan het bufferen is en dus af en toe verstopt raakt door het giga aanbod van glasvezel en de modem het niet kan verstouwen

ik zie veel mensen met klachten over uitval etc en ook stekker er uit en er weer in helpt voor een klein tijdje en dan moet alles oonieuw stekker eruit etc etc