Skip to main content
Vraag

Problemen met de wifiverbinding KPN Box 12

• March 18, 2025
  • 3 reacties
  • 16 keer bekeken

Claudiacardinaal
Nieuwkomer

Al vaker de wifi manager gebruikt. Vorig jaar 2x nieuwe modem gehad. Probleem lag niet alleen bij mij ook bij meerdere kpn gebruikers. Ging goed maar nu weer vaak slecht

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 18, 2025

Beste ​@Claudiacardinaal welk merk en type modem heb je van KPN en heb je eventueel extra wifipunten (van KPN?) aangesloten, zo ja, welk type?

Claudiacardinaal
Nieuwkomer

Experia box 12. Ik heb maar 1 woonkamer ik woon in een studio en niks extra van kpn

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Claudiacardinaal, niet fijn dat je wifi niet lekker werkt. Het gaat puur om de KPN Box 12 begrijp ik, het lijkt me in eerste instantie niet dat het aan het modem ligt als je al vaker een nieuw modem gehad hebt.

We denken hier in de community graag met je mee. Kan je preciezer uitleggen wat er aan de hand is met je wifi verbinding? Als je de WifiManager volgt, daar komt altijd een resultaat of advies uit, welke krijg je als je 'm gevolgd hebt? En zijn er verder dingen die je hebt geprobeerd? Wat voor apparaten gebruik je thuis en ervaar je op allemaal hetzelfde? Alle details zijn welkom, zo kunnen we je beter op weg helpen hier. We weten alleen wat jij hier deelt.

Voor snellere hulp kan je ook een belafspraak maken. Dan belt een van mijn collega's je terug en loopt er met je doorheen om het op te lossen.