Skip to main content
Beantwoord

Problemen met draadloze internet verbinding

• August 11, 2021
  • 29 reacties
  • 372 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

29 reacties

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Het probleem dat jij ervaart is geen bekend probleem. Het lijkt erop dat jouw Experia Wifi defect zijn. Je hebt inderdaad twee jaar garantie op de Experia Wifi. Je kunt met de Experia Wifi naar een KPN winkel bij jou in de buurt gaan om deze om te ruilen.

Wel zou ik dan in de woonkamer nog een extra kabel moeten trekken omdat ik namelijk nu de Experia unit door-lus naar de TV ontvangen, de Experia unit heeft namelijk 2 aansluitingen voor de netwerk stekkers en de Superwifi niet. Maar dit doe ik dan graag, of e.v.t. dan de Superwifi draadloos te laten werken want met de test van gister avond lijkt dit ook stabiel te werken.

Beide is een optie.

• Auteur
  • Topper
  • August 24, 2021

Het probleem dat jij ervaart is geen bekend probleem. Het lijkt erop dat jouw Experia Wifi defect zijn. Je hebt inderdaad twee jaar garantie op de Experia Wifi. Je kunt met de Experia Wifi naar een KPN winkel bij jou in de buurt gaan om deze om te ruilen.

Wel zou ik dan in de woonkamer nog een extra kabel moeten trekken omdat ik namelijk nu de Experia unit door-lus naar de TV ontvangen, de Experia unit heeft namelijk 2 aansluitingen voor de netwerk stekkers en de Superwifi niet. Maar dit doe ik dan graag, of e.v.t. dan de Superwifi draadloos te laten werken want met de test van gister avond lijkt dit ook stabiel te werken.

Beide is een optie.

Bedankt, dan gaan we dat doen. 

• Auteur
  • Topper
  • August 30, 2021

Denise_ & DennisA78 de slecht werkende Experia unit is omgewisseld en werkt nu al een paar dagen probleem loos. :relaxed:

DennisA78 ze hadden gewoon nog de Experia unit op de plank liggen dus deze was bij mij in de buurt dus nog gewoon leverbaar.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Super, fijn dat het zo is opgelost. :)