Skip to main content

Is het mogelijk om mijn Experia Box te laten vervangen door een nieuw exemplaar? De laatste tijd valt de verbinding regelmatig geheel weg (even geen internet en tv). Resetten van de box helpt wel het weer terug te krijgen, maar mogelijk dat de box een beetje aan het einde van zn werkzame leven zit? En nog iets, ook vlak naast de router haal ik bij lange na niet de 200mb snelheid (max 70). Wat kunt u voor mij betekenen?

Groet, RvdE

Als de experiabox kapot is wordt ie natuurlijk vervangen. Welk type heb je? Wat zit er allemaal op aangesloten? werk je met draadloze verbindingsets?


Hallo @robdinges, als de verbinding niet wegvalt is het niet prettig natuurlijk. Naast de vragen die Joep al stelt ben ik ook benieuwd wat er gebeurt op het moment dat de verbinding even wegvalt. Vallen de lampjes op de Experia Box dan ook uit, of blijven die wel goed branden? Het kan namelijk ook zijn dat de Experia Box de verbinding met het netwerk verliest, dan zal een andere model precies hetzelfde doen en dan geeft omruilen geen verbetering. 

Als je naast de antwoorden op die vragen ook je forumprofiel kunt invullen met je postcode en huisnummer kan ik met je meekijken naar de verbinding. Ik hoor het graag van je als je dat gedaan hebt.