Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb een tijd geleden de wifi-versterker aangeschaft en toen door problemen ze een tijd niet meer gebruikt. Daar toch mijn wifi-signaal erg slecht was, heb ik deze weer aangesloten. Door middel van de wifi-app een sterk signaal weten te krijgen, nu echter krijgen het volgende probleem. Het wifi signaal de hele dag goed, ook af en toe tv gekeken. Maar dan krijgen we opeens de melding op Itv kastje de melding 303, het kastje schakelt uit en weer aan en we kunnen weer tv kijken even later wederom de tv beeld valt weg en code 303 op het Itv kastje. Dan echter ok geen wifi signaal meer. Dus het wifi versterker los gekoppeld en verder tv gekeken. Echter we hebben dan ook geen wifi meer en onze wifi signaal ook niet meer te vinden als we onze telefoon of laptop laten zoeken. Dus weer de wifi versterker aangekoppeld, alles werkt weer. Echter bij het Tv kijken moeten we steeds de wifi versterker loskoppelen om tv te kunnen kijken. 

 

Hoe kan dit probleem worden opgelost? Moet ik naar de KPN winkel gaan en de versterker om te ruilen. Het rare is dat ik twee versterkers heb en beide hebben het zelfde probleem.

 

Ik hoor het graag.

groeten,

jan 

Goedemiddag Jan! Ik zie dat je hier nog een topic voor hebt aangemaakt waar je al een reactie hebt ontvangen. Ik zal deze daarom sluiten.


Reageer