Skip to main content

Ook ik heb helaas problemen met glasvezel. Gedurende een periode van maar liefst negen dagen heb ik een storing gehad waarbij achteraf is gebleken dat er een kabeltje in een kast van kpn volgens een storing monteur  was los getrokken. Gedurende een week werd mij te verstaan gegeven dat er een glasvezel kabel in de grond moest worden gerepareerd. Dat was onmogelijk vanwege de vorst die in de grond aanwezig was. Heb wel tig keren gebeld naar kpn netwerk en klanten service maar er kon verder geen info worden verstrekt en ook het beloofde terug bellen gebeurde niet. De call centers van kpn zijn een absolute drama!!. Ik wil nu gecompenseerd worden voor deze storing maar op de web site van kpn is dat niet mogelijk ik wordt steeds verzocht om mijn laatste drie cijfers van de bankrek in te vullen en  vervolgens wordt er vermeld aangegeven dat er bij mij in de buurt geen storing is!!!, is er misschien iemand die mij hierbij kan helpen??  Een gefrustreerde kpn abonee.

Hoi @de helderziende, welkom. 

Wat vervelend dat jij meerdere dagen storing hebt ondervonden. Het formulier op de website is voor bekende dienst generieke storingen, niet voor storingen op klant niveau. Voor een vergoeding wil ik je verzoeken om nogmaals contact op te nemen met mijn collega's van de telefonische klantenservice via 0800-0402. Zij kunnen jouw situatie bekijken en eventueel restitutie op het abonnementsgeld aanbieden.


Hoi Hanna, hartelijk bedankt voor je berichtje, kun jij uitleggen wat generieke storingen zijn?? En waarom kan ik niet via forum of mijn kpn daarop reageren?? De call centers op 0800 0402 zijn zoals eerder gemeld een absoluut drama.!!!!


Hoi @de helderziende,

Een dienst generieke storing is een storing die een groter postcode gebied beslaat. Deze zijn zichtbaar in de storingsdatabase en is daarom makkelijk te linken aan het formulier.

Het forum is een plek waar klanten elkaar helpen. Een moderator springt bij wanneer er geen antwoord komt/ter aanvulling. Ook worden de gesprekken openbaar gevoerd zodat eventuele meelezers met vergelijkbare problemen ook kunnen zien wat de uiteindelijke oplossing is geweest. Dit maakt het forum niet een geschikte plek om vergoeding aan te vragen of andere financiële zaken te regelen. Als je niet wilt bellen (begrijp ik volkomen) kan je ook via onze website contact op nemen met mijn collega's van de chat. 


Goede morgen Hanna, hartelijk bedankt voor het berichtje. Zou je mij misschien aan kunnen geven hoe ik kan chatten met een medewerker?? Dit zou volgens info van kpn dag en nacht mogelijk moeten zijn maar als ik ga zoeken word ik van het bekende kastje naar de muur gestuurd. Alvast heel veel dank voor je medewerking


@de helderziende

Contact en klantenservice | KPN

vervolgens administratie( of anders ) aanklikken, naar benden scrollen naar " ik heb een andere vraag of wil graag contact", en scrollen naar "direct je antwoord via chat".