Skip to main content

Na opnieuw installeren KPNveilig werkt de IDeal link vd bank niet meer als ik op sites wil betalen. Met de hulplijn vd bank al van alles geprobeerd maar helaas. Cookies- en browsegeschiedenis is leeg.

Gisteren contact gehad met een lieve meneer bij KPN, hij adviseerde mij om eerst een andere browser te proberen en ja hoor opgelost.👌🏼


Hi @MariH, welkom op ons forum.

Wat vreemd dat sinds het opnieuw installeren van KPN Veilig je problemen ervoer met iDEAL-links van de bank. Het is wel goed om te horen dat de tip van mijn collega, om een andere browser te gebruiken, het probleem heeft verholpen! Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag!


Waarschijnlijk komt het door de laatste of 1 na laatste update v Windows10, daarna kon ik niks meer met m’n laptop dus helemaal teruggezet naar fabrieksinstellingen en daardoor ook KPNveilig weer opnieuw moeten installeren. Daarna ging t mis met IDeal . Dus denk dat er met Edge en IDeal iets niet lekker “loopt”? Misschien bij een volgende update weer wel? Maar voorlopig werkt t met een andere browser wel👌🏼


In KPN Veilig zit een bank-tool die opspringt bovenin het scherm als je naar een financiële pagina gaat voor optimale veiligheid.

Als je weer naar ‘normale’ pagina's gaat moet je eerst zorgen dat die bank-banner weer uitgeschakeld is.

 


Hier lees je er meer over

Zie ook Controleer of de browserextensies in gebruik zijn


Reageer