Skip to main content

Ik probeer in te loggen in mijn router want wil wat poorten forwarden, maar dat werkt niet. Reset gedaan, admin password (en andere voor de hand liggende ww als Admin en KPN) ingevoerd, niks werkt. En dan moet je na 5 pogingen dus weer een uur wachten… Hoe nu verder?

Om welk router gaat het? Heb je misschien Experia Wifi aan je router hangen?

Bij de v10A is het na een fabrieksreset eerst alleen op inloggen drukken en geen KPN of Admin als password.


Ik probeer in te loggen in mijn router want wil wat poorten forwarden, maar dat werkt niet. Reset gedaan, admin password (en andere voor de hand liggende ww als Admin en KPN) ingevoerd, niks werkt. En dan moet je na 5 pogingen dus weer een uur wachten… Hoe nu verder?

Indien je een V10A hebt dan staat het wachtwoord op de achterzijde van de router. 

 


Hallo @JvSH

Heb je een Experia Box v10A ? Daarvan staat het Admin password op een etiket aan de achterzijde. Misschien moet je het kaartje er even uitschuiven, daarachter zit het etiket verstopt.

Bij een andere Experia Box (v8, v9 of v10) laat je de eerste keer het wachtwoord leeg. Dan vraagt het modem vanzelf om zelf een wachtwoord te bedenken.


Sorry voor mijn foutieve informatie. Maar er is inderdaad verschil tussen de verschillende type routers.


Gaat om een v10A-router. Admin password (achter het kaartje) inderdaad ingevoerd, maar ook daarop geen sjoege. Wachtwoord leeg laten haalt ook niks uit. 


Hallo @JvSH Na een reset is het Admin password op het etiket de enige juiste toegangscode. Heb je de Experia Box goed gereset? Zie: Hoe reset ik de Experia Box , en houdt de schakelaar lang genoeg ingedrukt!

Pas ook op met eventuele speciale leestekens in het password, zoals ‘  “  ^  die mogelijk door jouw toetsenbord extra aandacht nodig hebben (voorbeeld:   ‘  plus e wordt é )


Hoi @JvSH, Welkom hier op ons KPN Forum. Ik zie dat je al voorzien bent van de correcte info. Is het ondertussen gelukt om in te loggen? Laat het maar weten als we nog iets voor je kunnen betekenen. :hugging:


Reageer